  • Data: 2012-11-02 20:29:32
    Temat: Re: Modem Huawei E173u-2
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 17:17, kakmar pisze:
    > Dnia 02.11.2012 Animka <animka.to.nie> napisał/a:
    >
    > Przeczytaj _uważnie_ jeszcze raz poprzedniego posta.

    > Dwa w jednym, to takie magiczne pudełko, tam gdzie je zabierzesz i będzie
    > zasięg "Aero2", będziesz miała własne Wifi. Podobnie jak to co masz w domu.
    > Bez kabelków itp.

    > Pierwszy z listy:
    > <http://www.alcatelonetouch.com/global-en/products/m
    obile_broadband/one_touch_y580.html>
    > U nas musi mieć HSPA900, więc to wersja Y580D.
    >
    > Tańszy Huawei E5832
    > droższy ZTE MF60
    >
    > Pierwszy i 3 znam, i IMHO są dobre i b.proste w użyciu.
    >
    > Wszystko do kupienia w sklepie/allegro.
    >
    > Znajdź w Internecie instrukcję, sprawdź czy jest jasna, ewentualnie
    > idź kupić z kartą Aero2 i tabletem.

    Sklep Komputronik mam niedaleko i pójdę tam z tabletem. Tylko, że jak mi
    napisali w sklepie Baltrade- ten tablet nie obsługuje karty Aero2. W/g
    danych moim zdaniem to powinien obsługiwać przy tym modemie
    bezprzewodowym, prawda? Fakt, że trochę drogi.
    Co myślisz na ten temat?

    --
    animka