  • Data: 2012-11-04 22:22:27
    Temat: Re: Modem Huawei E173u-2
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 10:40, kakmar pisze:

    > Sprzedaj ten modem, wejdź na stronę:
    > <http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych
    -modemow-w-budowie.html>
> [...]
    > Znajdź w sklepie/allegro/czy gdzie tam kupujesz, ze 2~3 z nich,
    > które są dostępne i pasują Ci ceną. Lepsze są te z wyświetlaczem,
    > ale to nie konieczne. Mają mieć też "baterię" i być przenośne.
    > Sprawdź przed zakupem, czy instrukcja (na stronie producenta) jest
    > krótka i zrozumiała. Szukaj literek WPS, to taki "klawisz" może się
    > przydać.
    > Idź kupić z tabletem i kartą, poproś sprzedawcę żeby ci to "włączył".
    > Powinno mu to zająć mniej niż 30 sekund, razem z wyjęciem z pudełka.
    > Jeśli wszystko powyżej się zgadza, zapłać i ciesz się "przenośnym

    Napisałam do Komputronika w sprawie jakiegoś modemu:
    http://www.komputronik.pl/product/165688/Sprzet_komp
    uterowy/Sieci_i_komunikacja/Modem_3G_Router_WiFi_prz
    enosny.html

    No i dostałam odpowiedż:
    Żadna z wymienionych przez Panią konfiguracji nie umożliwia łączenie
    tego tabletu z Internetem poprzez Aero 2. Wspomniany modem 3g z naszej
    oferty jest kompatybilny z oferowanym przez nas internetem mobilnym w
    Orange.

    Tak, że już wiem, że ten tablet nie będzie działał z ż a d n y m modemem
    + Aero2.
    A szkoda, wielka szkoda.
    Muszę jeszcze napisać do Pentagrama, Twórcy tych tabletów, żeby ruszyli
    główkami zanim jakiś produkt wydadzą.

    --
    animka