    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Modem Huawei E173u-2
    Date: Fri, 02 Nov 2012 20:02:55 +0100

    W dniu 2012-11-02 17:17, kakmar pisze:
    > Dnia 02.11.2012 Animka <animka.to.nie> napisał/a:
    >
    > Przeczytaj _uważnie_ jeszcze raz poprzedniego posta.

    > Dwa w jednym, to takie magiczne pudełko, tam gdzie je zabierzesz i będzie
    > zasięg "Aero2", będziesz miała własne Wifi. Podobnie jak to co masz w domu.
    > Bez kabelków itp.

    > Pierwszy z listy:
    > <http://www.alcatelonetouch.com/global-en/products/m
    obile_broadband/one_touch_y580.html>
    > U nas musi mieć HSPA900, więc to wersja Y580D.
    >
    > Tańszy Huawei E5832
    > droższy ZTE MF60
    >
    > Pierwszy i 3 znam, i IMHO są dobre i b.proste w użyciu.
    >
    > Wszystko do kupienia w sklepie/allegro.
    >
    > Znajdź w Internecie instrukcję, sprawdź czy jest jasna, ewentualnie
    > idź kupić z kartą Aero2 i tabletem.

    Ten bym wzięła tylko jak ten tablet nie działa z kartami Aero2 to znowu
    moge się oszukać.
    http://allegro.pl/modem-manta-usb-do-tableta-android
    -pc-3g-gsm-mm340-i2739439763.html
    Co myślisz?

    Ten to drogi i większe ryzyko
    http://allegro.pl/huawei-e5832-modem-3g-wifi-nowy-w-
    wa-komis-i2757412721.html

    Ten nie wiem czy w ogóle by działał z Aero na na moim tablecie
    http://allegro.pl/tp-link-tl-mr3040-mobilny-mini-rou
    ter-3g-z-bateria-i2729772454.html

    Router stacjonarny w domu mam, w tym tablecie też jest router, ale
    zawsze działa tw nim tylko ten domowy i z tego routera (tez Pontagram)
    tablet pobiera internet
    .

    --
    animka