eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniuRe: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Fri, 15 Feb 2019 18:40:54 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <q47m6l$n8d$1@dont-email.me>
    References: <q459mq$ko9$1@dont-email.me> <q47d44$f4t$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Feb 2019 00:40:53 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="57bb5ae83781029467e7112d53edbe86";
    logging-data="23821";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX197Dm54riwrsOyU34SNy+dK"
    Cancel-Lock: sha1:ilvPRzcnYrHXg3xNIM1+YDCQ308=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650174
    [ ukryj nagłówki ]

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA9F7E58D6471Adayrider@localhost.net...
    > na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:
    >
    >> Najczęściej były to zajeżdżone tuleje wahacza. Na zamiennikach co
    >> 2-3 lata to się działo (wtedy jeździłem poniżej 20 tys rocznie).
    >> Powodowało to dodatkowy efekt w postaci zmiany geometrii kół w
    >> zależności od tego czy przyciśniemy gaz, czy odpuścimy. Najlepiej
    >> było to widać przy prędkościach rzędu 60-80km/h. Mocne dodanie
    >> gazu - auto znosi w jedną stronę, odpuszczenie na wyższych
    >> obrotach (by hamowało przodem) - w drugą. Zwróć na to uwagę. Luzy
    >> na wahaczu wcale nie musiały być spektakularne by taki efekt
    >> uzyskać.
    >
    > W passacie B5 i B5.5 wielowahaczowe zawieszenie jest specjalnie po to
    > żeby wyeliminować ten mankament wpływu napędu na odczucia na
    > kierownicy i mocno opóźnia diagnozę zużyte wahacze.

    Mój Passat jeździ prosto. Wibracje są szybkie, w tak kręcenia się kół.
    Więc pewnie albo są te rezonatory na półośkach, albo wewnętrzne przeguby.

    A powiedzcie - co tam się dzieje z tymi przegubami że tak trzepie?
    Czy daje się je wymienić bez wymiany całej półośki?
    W Hondzie i Toyocie oba przeguby i półośka stanowiły zintegrowaną
    całość.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: