-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Wed, 7 Apr 2010 12:24:14 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 15
Message-ID: <hphm7e$esa$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
<hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
<hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
<hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1270635566 15242 149.156.157.66 (7 Apr 2010 10:19:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 10:19:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100407-0, 2010-04-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270935
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:
> Jak widać można dość "dowolną", skoro w przepisach ograniczono moc
> w kwalifikacjach do 1500KM, czy też ograniczano ciśnienie doładowania.
Moc nie zależy tylko od ciśnienia. W pierwszej kolejności zalezy od
przepływu (do tego dochodzą warstwice sprawności) jaki może wygenerować
sprężarka. Większa sprężarka (o większej przestrzeni "tłocznej") będzie
miała większy flow ratio niż mniejsza przy tym samym ciśnieniu.
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 12:41 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 12:42 Jacek Rudowski
- 07.04.10 12:59 Yans van Horn
- 07.04.10 13:01 Yans van Horn
- 07.04.10 13:27 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 13:55 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:08 The_EaGle
- 07.04.10 14:22 Yans van Horn
- 07.04.10 14:29 Yans van Horn
- 07.04.10 14:40 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:42 Cavallino
- 07.04.10 14:55 Yans van Horn
- 07.04.10 15:07 WS
- 07.04.10 18:15 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:17 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=