  • Data: 2014-06-30 19:08:28
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
    > (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
    >
    > C:\>ping -n 10 www.worldoftanks.com

    Nie to, z gry, w lewym górnym rogu jest podane, co mi najbardziej
    przeszkadza to różne zachowanie WiFi jak jest obciążone i puste.

    > Jak widać, do routera brzegowego mam bardzo przyzwoicie, ale potem jest
    > duży skok... Jednak ping daje bardzo równomierne rezultaty, więc z
    > pewnością lepiej się na tym zagra, niż raz by było 20, drugi raz 500,
    > trzeci 150, czwarty 300, i tak dalej, za każdym razem zupełnie inaczej.

    Niech jest 200ms byle stabilnie, ale dobrych wyników w grze nie wróżę.

    > Pingi pingami, ale jeszcze odpowiedzieć część wykonawcza programu w
    > serwerze, tego się nie uwzględnia. Z moich doświadczeń - nie ma żadnej

    Obróbka przez serwer jest nieistotna, wszyscy mają tak samo.

    > korelacji między czasami ping, a szybkością ciągnięcia plików, natomiast
    > jest duża zależność od regularności tych czasów. I bardzo duża od strat
    > pakietów, nawet jak czasy są regularne i małe.

    Relacja jest raczej w drugą stronę, zaczynasz ściągać - pogarszają się
    pingi, sam transfer od pingów nie jest uzależniony, co najwyżej od
    zgubionych pakietów.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html