  • Data: 2009-09-24 08:46:02
    Temat: Re: Mobilizacja motocykli.
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 10:28, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Grzegorz P."

    > a przepraszam, kolo mnie na szczescie panuje pokoj, wiec nie wiem jak jest u
    > Ciebie
    > natomiast ogladajac czasem jakies wiadomosci - troche ten Twoj obraz opisany
    > przez Ciebie nie pasuje do tego co widze

    W WTC tez ludzie szczesliwie zyli sobie w pokoju... :P
    Popatrzmy na najblizsza linie frontu, to chyba Afganistan: czy ktos
    tam jezdzi motocyklami? Raczej kilkunastotonowymi pojazdami
    pancernymi, a i to niechetnie. Jesli potrzeba sie przemiescic,
    preferowany jest transport lotniczy. Nad gorami lataja sobie
    bezzalogowe samoloty zbierajace informacje. Po co tam rututnia, ktora
    slychac z kilkunastu kilometrow?
    Ale ok, z wojskiem nie mam nic wspolnego, wiec chyba powiniemem
    przestac sie wymadrzac...
    Grzegorz