  • Data: 2009-09-24 10:16:26
    Temat: Re: Mobilizacja motocykli.
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz P. pisze:
    > Ja jeszcze ewentualnie rozumiem nowe ęduro, ale nieprodukowane od 23
    > lat rututnie wojsko chce, by zostaly dostarczone w dobrym stanie
    > technicznym...
    > Ja tez chce tego, co oni pala!
    > Grzegorz
    > (to ja tez mam maszyne bojowa, i jestem dumny z tego, ze kiedys bedzie
    > mogla przysluzyc sie Ojczyznie, i oslonic ja przed gradem
    > Tomahawkow ;)

    Pojedzie na zabudowanym "czysta na gumie", staranuje spokojnie orzący
    ugór kombajn Tomahołk, i jeszcze będzie miał lagi w stanie 'nowka z
    alllegro'.

    Musiało wejść coś nowego na rynek, trzeba zapytać dealerów w klubie,
    może to już mają...

    "Babciu, nie widziałaś gdzieś moich tabletek, takie w słoiczku, LSD pisało"
    "Chrzanić tabletki, widziałaś tego smoka w kuchni?"