  • 81. Data: 2022-04-20 21:19:03
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2022 o 20:44, _Master_ pisze:

    > Pracuję w dwóch bo mnie ubłagali żeby jeszcze pomagać

    Dwóch kierowców na raz zastępujesz?

    > Ale to ja ZWALNIAM firmy a nie firmy mnie zwalniają.

    To by wyjaśniała ekonomiczna hatakumbe u was. Po prostu azor się zwolnił
    ze wszystkich swoich prac i wałbrzych dupnął:P

    > Po 7 latach dla higieny trzeba było to zrobić.
    > Nie. Nie dla pieniędzy ;-)

    A ile u was zarabia zastępca kierowcy? Na jednym etacie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2022-04-20 21:20:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2022 o 21:19, Shrek pisze:

    > A ile u was zarabia zastępca kierowcy? Na jednym etacie?

    Sorry - jakoś mi się wydawało że to azorek:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2022-04-20 22:14:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2022 o 21:20, Shrek pisze:

    > Sorry - jakoś mi się wydawało że to azorek:P

    Pasują do siebie. Azor to łysy dziad ok 60' 180cm z petem w ryju mało
    inteligentny busiarz z Wałbrzycha, Majster to 40++, gruby w okularach z
    problemami i platfusem, obsługujący ploter w Lublinie. Jeden wart
    drugiego :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 84. Data: 2022-04-21 01:09:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-20 o 18:35, K pisze:

    > Tymbardziej motocyklista jadacy 200km/h powinien brac pod uwage takich
    > kierowcow. Szczegolnie na rozjazdach, skrzyzowaniach itp.

    Moim zdaniem zmieściłby się między barierką, a Subaru i mógł lecieć
    spokojnie dalej.

  • 85. Data: 2022-04-21 06:53:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2022 o 22:14, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > inteligentny busiarz z Wałbrzycha, Majster to 40++, gruby w okularach z
    > problemami i platfusem, obsługujący ploter w Lublinie. Jeden wart

    Plac manewrowy mnie zmylił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2022-04-21 09:32:28
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Przed takimi zjadami zazwyczaj jest ograniczenie predkosci do 80-90km/h. Ten
    motocyklista zapier.... przynajmniej dwa razy tyle. Sytuacja jest prosta.
    Subaru przed zjazdem chcial ominac wjezdzajacego tira wiec zjechal na lewy
    pas. Zle ocenil predkosc jakiegos wariata jadacego z tylu pewnie z 200km/h i
    zajechal mu droge. A moze go nie widzial, motocyklistow to jakos super
    dobrze nie widac jak się z tylu zblizaja z nadswietlna.
    Wariat ostro zahamowal i wladowal sie w barierki tak ze az strzepy motocykla
    wyprzedzily subaru.
    Na koniec filmu widac jak kurz i pyl jest ewidentnie przed samochodem, wiec
    kierowca nie mogl tego nie widziec. Nawet mocno zwolnil. A potem spierdolil
    bez udzielania pomocy.

    O ile za czesc pierwsza nie powinno byc odpowiedzialnosci, bo motocyklista
    sam sobie nagrabil, to juz za nieudzielenie pomocy w ewidentnej katastrofie,
    ktorej bylo sie sprawca to juz powinno byc wiezienie. A przypadku kogos
    takiego jak sedzia wyrok powinien byc maksymalny. O utracie immunitetu i
    dozywotniego prawa wykonywania zawodu juz nawet nie wspomne. Ale zyje na tym
    swiecie juz kupe lat i wiem ze nie ma opcji, zeby sedzia poszedl do paki czy
    poniosl jakiekolwiej konsekwencje. Tak bylo zawsze i bedzie w tym
    Bantustanie.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 87. Data: 2022-04-21 13:19:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-kwietnia-2022 o 21:19, Shrek pisze:

    > Dwóch kierowców na raz zastępujesz?

    Siedzę sobie przy trzech monitorach i obserwuję jak się praca sama robi ;)

    > To by wyjaśniała ekonomiczna hatakumbe u was.

    W Lublinie?

  • 88. Data: 2022-04-21 13:19:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-kwietnia-2022 o 06:53, Shrek pisze:
    > Plac manewrowy mnie zmylił:P

    Bo kurwa w wojsku nie byłeś ;-)

  • 89. Data: 2022-04-21 18:36:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2022 o 13:19, _Master_ pisze:

    > Bo kurwa w wojsku nie byłeś ;-)

    I kurwa dobrze!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2022-04-24 12:01:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-20 o 20:24, mk4 pisze:
> [...]
    75y,272.91h,77.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1szhkVun84opCY8
    hec4q68zg!2e0!7i13312!8i6656

    > Zwazywszy ze pas zmienial jeszcze przed wlotem wjazdu z prawej to droge
    > widac tam po horyzont. Widac nawet to, ze na horyzoncie jest zakret w
    > lewo (w lewo patrzac do tylu).

    Czyli kierowca subaru dał ciała bo widoczność była, jeśli on ma
    faktycznie 80 lat to pytanie jest jak widzi, bo tu może być odpowiedź
    dlaczego motocykliście zajechał drogę, bo przecież ta prosta tam ma
    trochę metrów więc kilka-kilkanaście sekund był widoczny.

    --
    Janusz