  • 71. Data: 2022-04-20 06:49:54
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 20:02, mk4 pisze:

    > No tak, ale to nam mowi dwie rzeczy. Pierwsza to, ze nasze poczucie
    > czasu bywa tak złudne, ze nie mozna mu ufac (przeciez tutaj musialo
    > minac przynajmniej kilka sekund zanim cie dopadł).

    No kilka zapewne - patrzysz w lusterko, obracasz się, żeby sprawdzić
    martwy punkt i zmieniasz. Pewnie ze trzy sekundy. Jebnąłby pewnie po
    nastęonych dwóch. Razem pięć sekund - jakieś około 200 meterów z tyłu
    był na początku.

    > No i druga to taka, ze w zwiazku z pierwsza trzeba zawsze bezwzglednie
    > jeszcze raz spjrzec w lusterko w momencie wykonywania samego manewru.

    Truizm. Ale jak ktoś zapiedala 200 a ty 100 to dalej na sekundę przed
    manewrem będzie 30 metrów dalej. Potencjalnie na innym pasie. Jak
    zapierdalasz i chcesz pożyć, to trzeba myśleć za innych i tyle. A jak
    się nie umie to pretensje głównie do siebie.

    > Z tym z czym sie nie zgadzam i nie zgadzałem sie wczesniej - to z
    > tlumaczeniem, ze nie mial mozliwosci widziec. Owszem mial. Nie tylko
    > mozliwosc ale i obowiazek. Ale to zdaje sie nie Twoje slowa lecz
    > przedpiscy.

    Dokładnie. Ale ja też uważam, że wina za wypadek jest rozmyta. Natomiast
    za spiedolenie z miejsca jest już jasna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2022-04-20 07:25:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-04-2022 o 16:00, mk4 pisze:

    > Ze co? Ze jak sie zblizal z predkoscia 100km/h to nie bylo szansy tego
    > widziec? Jaja sobie robisz?
    >
    > Ludzie zaslaniaja sie brakiem szansy oraz takim Twoim "ŁORP", tymczasem
    > to guzik prawda.
    > Fakty sa takie, ze zamiast ocenic sytuacje - wlasnie - ocenic, to taki
    > kierowca patrzy czy jest daleko i sie laduje.

    Prawie 80 letni dziadziuś to już wątpię żeby na ekspresówce wiele
    ogarniał, a Ty do niego z oceną prędkości zbliżania.....

  • 73. Data: 2022-04-20 09:44:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 19.04.2022 17:35, K wrote:
    [...]
    > caly wrak motocykla, ktory ich wyprzedzil. Szkoda chlopa, zabila go
    > predkosc i brak wyobrazni.
    Dlaczego szkoda??? Po prostu najzwyklejsza selekcja naturalna - słabszy
    osobnik, w tym wypadku słabszy na umyśle, zabił się w zasadzie na własną
    prośbę. Tak naprawdę jako ludzkość powinniśmy się z tego faktu cieszyć:
    jednego głąba mniej -> świat stał się odrobinę lepszy.

    > Widzial zestaw, ktory sie wlacza do ruchu i mogl przewidziec, ze
    > osobowka zjedzie aby go wpuscic.A zjechała? Bo tego nie widać na filmie. Może po
    prostu dziadek kogoś
    wcześniej wyprzedzał albo po prostu był królem lewego pasa i zjechał na
    prawy, aby ustąpić miejsca pretendentowi do tego tytułu? Zeznania
    kierowcy ciężarówki być może coś pomogą, bo na mój gust to już na kilka
    sekund przed początkiem nagrania powinien był odwrócić głowę i zerknąć
    co się dzieje po lewej.

  • 74. Data: 2022-04-20 11:39:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/04/2022 08:44, JDX wrote:
> [...]
    > prośbę. Tak naprawdę jako ludzkość powinniśmy się z tego faktu cieszyć:
    > jednego głąba mniej -> świat stał się odrobinę lepszy.

    Szkoda bo to mimo wszystko zawsze byl czyjs bliski, syn, maz, moze
    ojciec. Oczywiscie sie zgadzam, ze zginal prawdopodobnie na wlasna prosbe.

> [...]
    > kierowcy ciężarówki być może coś pomogą, bo na mój gust to już na kilka
    > sekund przed początkiem nagrania powinien był odwrócić głowę i zerknąć

    Tego jeszcze nie wiemy ale ja jadac autem zawsze nie tyle co hamuje to
    zwalniam i wzmacniam czujnosc przy rozjazdach czy skrzyzowaniach.

  • 75. Data: 2022-04-20 18:23:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2022 o 07:25, Cavallino pisze:

    > Prawie 80 letni dziadziuś to już wątpię żeby na ekspresówce wiele
    > ogarniał, a Ty do niego z oceną prędkości zbliżania.....

    Jakby zupełnie nic nie ogarniał, to by jechał prawym mając w dupie tira.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2022-04-20 18:35:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/04/2022 06:25, Cavallino wrote:

    > Prawie 80 letni dziadziuś to już wątpię żeby na ekspresówce wiele
    > ogarniał, a Ty do niego z oceną prędkości zbliżania.....

    Tymbardziej motocyklista jadacy 200km/h powinien brac pod uwage takich
    kierowcow. Szczegolnie na rozjazdach, skrzyzowaniach itp.

  • 77. Data: 2022-04-20 20:24:04
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-04-20 06:41, Shrek wrote:

    > https://www.google.pl/maps/@53.007569,22.2924157,3a,
    75y,272.91h,77.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1szhkVun84opCY8
    hec4q68zg!2e0!7i13312!8i6656

    > Niby górka, ale światła raczej  widać.

    Zwazywszy ze pas zmienial jeszcze przed wlotem wjazdu z prawej to droge
    widac tam po horyzont. Widac nawet to, ze na horyzoncie jest zakret w
    lewo (w lewo patrzac do tylu).

    --
    mk4

  • 78. Data: 2022-04-20 20:25:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-kwietnia-2022 o 00:35, r...@k...pl pisze:
    > Nie wiem co ty jarasz, ale zwykły Kowalski w takim przypadku nie usłyszałby
    > żadnego zarzutu o nieudzielenie pomocy.

    Nie wiem czy usłyszałby zarzut ale na pewno byłby PRZESŁUCHANY a że
    spierdolił z miejsca potencjalnego wypadku...

    Jak na razie sędziowska gnida drze ryją że ją "gwałcą" a oni tylko
    wyjaśniają sprawę.

    Zostałaby na miejscu i złożyła wyjaśnienia, podała dane i pojechała bez
    zabierania samochodu.

    A tak trzeba sprawdzić czy nie naprawiała auta w międzyczasie.

    I poco marnować moje podatki?

  • 79. Data: 2022-04-20 20:44:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-kwietnia-2022 o 06:38, Shrek pisze:
    > Wywalili cię ze starej?
    Pracuję w dwóch bo mnie ubłagali żeby jeszcze pomagać

    Ale to ja ZWALNIAM firmy a nie firmy mnie zwalniają.

    Po 7 latach dla higieny trzeba było to zrobić.
    Nie. Nie dla pieniędzy ;-)

  • 80. Data: 2022-04-20 21:08:11
    Od: rAzor <j...@o...es>

    _Master_ pisze:

    > Dziś nowy szef mnie opierdolił za niewinność bo czegoś jeszcze nie
    > poznałem w nowej firmie.

    Nowy szef nowa firma nowy zadek do kopania ?

    > Mam robić awanturę i protestować a może się podpalić na placu manewrowym?

    Nowy operatorek ręcznego podnośnika palet się nie sprawdza? Kurew jeden
    zadny z tego szefóńcia.

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!