-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Tue, 18 Feb 2014 15:59:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <ldvsg1$2mr$1@node2.news.atman.pl>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
<14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
<ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
<lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
<ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
<1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
<lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl>
<1use7f8tnp619.m5n0hp92t89m$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1392735553 2779 83.142.196.43 (18 Feb 2014 14:59:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 14:59:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <1use7f8tnp619.m5n0hp92t89m$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524501
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-18 08:47, Tomasz Pyra wrote:
>> Bo ja wiem - jednak hamowanie do podłogi na każdą niestandardową
>> sytuację jest na tyle niestandardowe, że zaskakujące dla innych.
>
> Ale nie chodzi o to żeby podjeżdżać do każdego czerwonego światła hamując
> awaryjnie.
Moim zdaniem chodzi o to, że zbyt wolne hamowanie wynika raczej z
trudności w ocenie, czy należy już hamować awaryjnie, czy normalnie. O
ile samego hamowania nauczysz się na torze, to dalej w cywilnej jeździe
zwykle że chodzi o hamowanie awaryjne dowiesz się za późno.
> Chodzi o posiadanie tej umiejętności po to, że jak komuś kiedyś zdarzy się
> sytuacja niebezpieczna, to żeby potrafił nacisnąć ten hamulec.
> Bo większość jednak nie potrafi, przy czym są nieświadomi swojej
> nieumiejętności.
Chodzi mi o to, że truizmem jest twierdzenie, że awaryjnie należy od
razu hamować do podłogi. Bo o tym że hamujesz awaryjnie dowiadujesz się
zwykle w połowie hamowania;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.14 19:58 mk4
- 18.02.14 21:08 Artur Maśląg
- 18.02.14 22:17 mk4
- 18.02.14 22:20 mk4
- 19.02.14 00:55 J.F
- 19.02.14 07:55 Artur Maśląg
- 19.02.14 08:50 Artur Maśląg
- 19.02.14 12:21 Gotfryd Smolik news
- 19.02.14 14:02 robot
- 19.02.14 14:23 tá´Ź
- 19.02.14 15:48 robot
- 20.02.14 22:47 J.F.
- 21.02.14 07:47 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=