eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Tue, 18 Feb 2014 15:59:25 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ldvsg1$2mr$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
    <14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
    <ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
    <lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
    <ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
    <1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
    <lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl>
    <1use7f8tnp619.m5n0hp92t89m$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1392735553 2779 83.142.196.43 (18 Feb 2014 14:59:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 14:59:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <1use7f8tnp619.m5n0hp92t89m$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524501
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-02-18 08:47, Tomasz Pyra wrote:

    >> Bo ja wiem - jednak hamowanie do podłogi na każdą niestandardową
    >> sytuację jest na tyle niestandardowe, że zaskakujące dla innych.
    >
    > Ale nie chodzi o to żeby podjeżdżać do każdego czerwonego światła hamując
    > awaryjnie.

    Moim zdaniem chodzi o to, że zbyt wolne hamowanie wynika raczej z
    trudności w ocenie, czy należy już hamować awaryjnie, czy normalnie. O
    ile samego hamowania nauczysz się na torze, to dalej w cywilnej jeździe
    zwykle że chodzi o hamowanie awaryjne dowiesz się za późno.

    > Chodzi o posiadanie tej umiejętności po to, że jak komuś kiedyś zdarzy się
    > sytuacja niebezpieczna, to żeby potrafił nacisnąć ten hamulec.
    > Bo większość jednak nie potrafi, przy czym są nieświadomi swojej
    > nieumiejętności.

    Chodzi mi o to, że truizmem jest twierdzenie, że awaryjnie należy od
    razu hamować do podłogi. Bo o tym że hamujesz awaryjnie dowiadujesz się
    zwykle w połowie hamowania;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: