-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Mon, 17 Feb 2014 17:50:43 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 110
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
<53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
<53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530243db$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392659443 13893 79.173.47.194 (17 Feb 2014 17:50:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 17:50:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524441
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
>>>>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
>>>>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
>>>>>
>>>>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
>>>>>
>>>> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie
>>>> jest niekompetentnym.
>>>
>>> Dowiedzenie się to za mało.
>>
>> Za mało do czego?
>
> Do wyciągnięcia sensownych wniosków.
>
Robisz z ludzi wiekszych idiotów niz sa w rzeczywistosci.
>>> Interpretacja może być różna, wnioski
>>> i skutki takoż.
>>
>> jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo
>> wydaje im sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.
>
> Niezupełnie - oni nie zdają sobie konsekwencji ze skutków swojej
> jazdy.
>
Ucząc, pokazując jak reaguje samochód, gdzie jest granica równiez tego sie
uczy.
Nikt nie jest idiotą i nie sadzi, ze wjezdzaja c w kogos nie wyrzadzi
krzywdy.
Tacy kierowcy po prostu uwazaja, ze nigdy nie wjada w nikogo.
Wiec jak pokazesz, jak neiwiele trzeba, zeby stracic kotrolę, to nie ma
bata zeby sie nie zastanowił.
>> Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.
>
> Umieć to on ma nie jeździć szybko i skutecznie hamować, tylko zdawać
> sobie konsekwencję ze skutków jazdy na tzw. "krawędzi". Techniczne
> wyszkolenie jeszcze pogarsza sytuację.
>
No to pisze, ze trzeba zaczac od uswiadomienia jak mało umie.
A ty piszesz, ze zle jak go sie nauczy jezdzic lepiej...
>> Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to
>> juz bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i
>> tak zweryfikuje swoje poglądy na jazde.
>
> No i będzie jechał szybko i bezpiecznie nie 110, a 112. No i trafi
> kogoś z własnej głupoty z prędkością wyższą niż bez takiego szkolenia.
>
To jest scenariusz najgorszy z najgorszych.
Zakładający jednoczesnie jakies samobójcze chęci.
>> Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi
>> %?
>>
>> no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze
>> jezdza jak wariaci ale jezdza BO TAK!
>
> Są i tacy.
>
Moim zdaniem bardzo niewielki procent.
To typowi samobójcy.
Reszta to brak umiejetnosci + niewiedza.
>> Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie
>> moza na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez
>> reszte zycia.
>
> Przecież oni nie myślą, że cokolwiek im się stania, ba nie myślą też,
> że mogą ponieść konsekwencje tego co się stało innym...
> Oglądałeś materiał z "otwarcia"?
>
No własnie.
wiec jak pokazesz zakres niekompetencji to dalsze wyciaganie wniosków
bedzie postepowac jak u normalnego człowieka.
>>> Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja
>>> pisałem o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji
>>> tego jak reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie
>>> szkolenie można robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z
>>> materiału otwarcia wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w
>>> pierwszym roku i mowa była o UK, a nie Polsce.
>>
>> No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.
>
> Jednak nie oglądałeś materiału
>
>> Gdzies ktos opisywał taki system.
>> Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie
>> wszystko jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z
>> tego zapamieta.
>
> Z materiałów wpływających dość skutecznie na psychikę? Tak, to w
> połączeniu z pokazaniem technicznych aspektów prowadzenia może mieć
> pozytywny skutek.
>
Jestem jak najbardziej za tego typu programami.
>> Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot
>> dodatkowa możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak
>> dostanie zaswaidczenie.
>
> Jakich badań? Psychologicznych? Ja o czymś takim nie pisałem. Pisałem
> za to o ocenie psychiki kierowcy, ale nie w postaci syntetycznych
> badań w gabinecie :(
Mozesz wyjasnic, o jaka ocene chodzi?
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 19:15 Shrek
- 17.02.14 19:19 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:38 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:51 Shrek
- 17.02.14 19:55 mk4
- 17.02.14 20:01 mk4
- 17.02.14 20:02 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:23 Shrek
- 17.02.14 20:28 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:34 Shrek
- 17.02.14 20:45 Artur Maśląg
- 17.02.14 22:36 John Kołalsky
- 17.02.14 22:40 John Kołalsky
- 17.02.14 22:50 Tomasz Pyra
- 17.02.14 23:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=