eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Mon, 17 Feb 2014 17:50:43 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 110
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
    <53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
    <53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530243db$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392659443 13893 79.173.47.194 (17 Feb 2014 17:50:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 17:50:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524441
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    >>>>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
    >>>>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
    >>>>>
    >>>>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
    >>>>>
    >>>> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie
    >>>> jest niekompetentnym.
    >>>
    >>> Dowiedzenie się to za mało.
    >>
    >> Za mało do czego?
    >
    > Do wyciągnięcia sensownych wniosków.
    >
    Robisz z ludzi wiekszych idiotów niz sa w rzeczywistosci.

    >>> Interpretacja może być różna, wnioski
    >>> i skutki takoż.
    >>
    >> jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo
    >> wydaje im sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.
    >
    > Niezupełnie - oni nie zdają sobie konsekwencji ze skutków swojej
    > jazdy.
    >
    Ucząc, pokazując jak reaguje samochód, gdzie jest granica równiez tego sie
    uczy.
    Nikt nie jest idiotą i nie sadzi, ze wjezdzaja c w kogos nie wyrzadzi
    krzywdy.
    Tacy kierowcy po prostu uwazaja, ze nigdy nie wjada w nikogo.
    Wiec jak pokazesz, jak neiwiele trzeba, zeby stracic kotrolę, to nie ma
    bata zeby sie nie zastanowił.

    >> Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.
    >
    > Umieć to on ma nie jeździć szybko i skutecznie hamować, tylko zdawać
    > sobie konsekwencję ze skutków jazdy na tzw. "krawędzi". Techniczne
    > wyszkolenie jeszcze pogarsza sytuację.
    >
    No to pisze, ze trzeba zaczac od uswiadomienia jak mało umie.
    A ty piszesz, ze zle jak go sie nauczy jezdzic lepiej...

    >> Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to
    >> juz bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i
    >> tak zweryfikuje swoje poglądy na jazde.
    >
    > No i będzie jechał szybko i bezpiecznie nie 110, a 112. No i trafi
    > kogoś z własnej głupoty z prędkością wyższą niż bez takiego szkolenia.
    >
    To jest scenariusz najgorszy z najgorszych.
    Zakładający jednoczesnie jakies samobójcze chęci.

    >> Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi
    >> %?
    >>
    >> no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze
    >> jezdza jak wariaci ale jezdza BO TAK!
    >
    > Są i tacy.
    >
    Moim zdaniem bardzo niewielki procent.
    To typowi samobójcy.
    Reszta to brak umiejetnosci + niewiedza.

    >> Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie
    >> moza na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez
    >> reszte zycia.
    >
    > Przecież oni nie myślą, że cokolwiek im się stania, ba nie myślą też,
    > że mogą ponieść konsekwencje tego co się stało innym...
    > Oglądałeś materiał z "otwarcia"?
    >
    No własnie.
    wiec jak pokazesz zakres niekompetencji to dalsze wyciaganie wniosków
    bedzie postepowac jak u normalnego człowieka.

    >>> Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja
    >>> pisałem o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji
    >>> tego jak reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie
    >>> szkolenie można robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z
    >>> materiału otwarcia wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w
    >>> pierwszym roku i mowa była o UK, a nie Polsce.
    >>
    >> No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.
    >
    > Jednak nie oglądałeś materiału
    >
    >> Gdzies ktos opisywał taki system.
    >> Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie
    >> wszystko jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z
    >> tego zapamieta.
    >
    > Z materiałów wpływających dość skutecznie na psychikę? Tak, to w
    > połączeniu z pokazaniem technicznych aspektów prowadzenia może mieć
    > pozytywny skutek.
    >
    Jestem jak najbardziej za tego typu programami.

    >> Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot
    >> dodatkowa możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak
    >> dostanie zaswaidczenie.
    >
    > Jakich badań? Psychologicznych? Ja o czymś takim nie pisałem. Pisałem
    > za to o ocenie psychiki kierowcy, ale nie w postaci syntetycznych
    > badań w gabinecie :(

    Mozesz wyjasnic, o jaka ocene chodzi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: