-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 17 Feb 2014 18:14:59 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
<53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
<53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 81
Message-ID: <530243db$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392657371 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2376 109.241.238.172:53204
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524439
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-17 17:51, Budzik pisze:
> Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
>
>>>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
>>>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
>>>>
>>>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
>>>>
>>> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie jest
>>> niekompetentnym.
>>
>> Dowiedzenie się to za mało.
>
> Za mało do czego?
Do wyciągnięcia sensownych wniosków.
>> Interpretacja może być różna, wnioski
>> i skutki takoż.
>
> jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo wydaje im
> sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.
Niezupełnie - oni nie zdają sobie konsekwencji ze skutków swojej jazdy.
> Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.
Umieć to on ma nie jeździć szybko i skutecznie hamować, tylko zdawać
sobie konsekwencję ze skutków jazdy na tzw. "krawędzi". Techniczne
wyszkolenie jeszcze pogarsza sytuację.
> Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to juz
> bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i tak
> zweryfikuje swoje poglądy na jazde.
No i będzie jechał szybko i bezpiecznie nie 110, a 112. No i trafi
kogoś z własnej głupoty z prędkością wyższą niż bez takiego szkolenia.
> Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi %?
>
> no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze jezdza jak
> wariaci ale jezdza BO TAK!
Są i tacy.
> Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie moza
> na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez reszte
> zycia.
Przecież oni nie myślą, że cokolwiek im się stania, ba nie myślą też,
że mogą ponieść konsekwencje tego co się stało innym...
Oglądałeś materiał z "otwarcia"?
>> Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja pisałem
>> o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji tego jak
>> reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie szkolenie można
>> robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z materiału otwarcia
>> wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w pierwszym roku i mowa
>> była o UK, a nie Polsce.
>
> No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.
Jednak nie oglądałeś materiału
> Gdzies ktos opisywał taki system.
> Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie wszystko
> jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z tego zapamieta.
Z materiałów wpływających dość skutecznie na psychikę? Tak, to w
połączeniu z pokazaniem technicznych aspektów prowadzenia może mieć
pozytywny skutek.
> Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot dodatkowa
> możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak dostanie
> zaswaidczenie.
Jakich badań? Psychologicznych? Ja o czymś takim nie pisałem. Pisałem
za to o ocenie psychiki kierowcy, ale nie w postaci syntetycznych badań
w gabinecie :(
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 18:50 Budzik
- 17.02.14 19:15 Shrek
- 17.02.14 19:19 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:38 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:51 Shrek
- 17.02.14 19:55 mk4
- 17.02.14 20:01 mk4
- 17.02.14 20:02 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:23 Shrek
- 17.02.14 20:28 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:34 Shrek
- 17.02.14 20:45 Artur Maśląg
- 17.02.14 22:36 John Kołalsky
- 17.02.14 22:40 John Kołalsky
- 17.02.14 22:50 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=