eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 17 Feb 2014 18:14:59 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
    <53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
    <53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 81
    Message-ID: <530243db$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1392657371 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2376 109.241.238.172:53204
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524439
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-17 17:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    >
    >>>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
    >>>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
    >>>>
    >>>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
    >>>>
    >>> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie jest
    >>> niekompetentnym.
    >>
    >> Dowiedzenie się to za mało.
    >
    > Za mało do czego?

    Do wyciągnięcia sensownych wniosków.

    >> Interpretacja może być różna, wnioski
    >> i skutki takoż.
    >
    > jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo wydaje im
    > sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.

    Niezupełnie - oni nie zdają sobie konsekwencji ze skutków swojej jazdy.

    > Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.

    Umieć to on ma nie jeździć szybko i skutecznie hamować, tylko zdawać
    sobie konsekwencję ze skutków jazdy na tzw. "krawędzi". Techniczne
    wyszkolenie jeszcze pogarsza sytuację.

    > Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to juz
    > bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i tak
    > zweryfikuje swoje poglądy na jazde.

    No i będzie jechał szybko i bezpiecznie nie 110, a 112. No i trafi
    kogoś z własnej głupoty z prędkością wyższą niż bez takiego szkolenia.

    > Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi %?
    >
    > no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze jezdza jak
    > wariaci ale jezdza BO TAK!

    Są i tacy.

    > Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie moza
    > na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez reszte
    > zycia.

    Przecież oni nie myślą, że cokolwiek im się stania, ba nie myślą też,
    że mogą ponieść konsekwencje tego co się stało innym...
    Oglądałeś materiał z "otwarcia"?

    >> Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja pisałem
    >> o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji tego jak
    >> reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie szkolenie można
    >> robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z materiału otwarcia
    >> wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w pierwszym roku i mowa
    >> była o UK, a nie Polsce.
    >
    > No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.

    Jednak nie oglądałeś materiału

    > Gdzies ktos opisywał taki system.
    > Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie wszystko
    > jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z tego zapamieta.

    Z materiałów wpływających dość skutecznie na psychikę? Tak, to w
    połączeniu z pokazaniem technicznych aspektów prowadzenia może mieć
    pozytywny skutek.

    > Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot dodatkowa
    > możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak dostanie
    > zaswaidczenie.

    Jakich badań? Psychologicznych? Ja o czymś takim nie pisałem. Pisałem
    za to o ocenie psychiki kierowcy, ale nie w postaci syntetycznych badań
    w gabinecie :(


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: