    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 17 Feb 2014 13:18:30 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...

    On Mon, 17 Feb 2014, anacron wrote:

    > Powtarzał będę jak mantrę. Obowiązkowe badania psychotechniczne przed
    > możliwością zdawania na prawo jazdy. Połowa posiadaczy PJ nigdy by
    > takich badań nie przeszła, więc dlaczego mogą prowadzić auto?

    Tak z ciekawosci - przewidujesz opcję wypowiedzenia Konwencji
    Wiedeńskiej?
    Bo tak gwoli "w ruchu międzynarodowym", to zdaje się w kwestii sprawności
    łamania przepisów metodą "z drogi śledzie bo mistrz jedzie", w stopniu
    nienikłym ;) bohaterami filmików "tirmanowych" są AFAIR kierowcy pojazdów
    z litewską rejestracją. I nie tylko, takich zagranicznych jest więcej.
    I ciekaw jestem, co im zrobisz za pomocą "badania psycho".
    Oprócz metody wypowiedzenia Konwencji oczywiście.

    Mi się zdaje, że jednak jedynie "sankcje po" mogą być skuteczne.

    pzdr, Gotfryd