  • Data: 2014-02-17 12:00:54
    Temat: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Niestety nie są pełni szacunku, a szybką jazdę uważają za poprawną,
    > ponieważ im się wydaje że nikt ich nie złapie i są mistrzami.

    Mysle, ze to była ironia, wiec powtorzyłes zdanie Tomka...

    > Nie nie wystarczy. Wręcz efekt może być odwrotny od oczekiwanego. Mogą
    > się nauczyć jeszcze szybciej jeździć, później hamować, wprowadzając
    > niestety zagrożenie dla innych.

    Jest takie niebezpieczesntwo.
    Ale chyba lepiej, zeby wykonywali swoje manewry swiadomie, niz jeżeli robią
    to jak idioci.

    > LOL - nagle się zrobią kompetentni? Nie, do tego się dojrzewa, albo
    > i nie.

    A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
    Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
    Z własnego doswiadczenia wiem, ze nic nie uczy tak pokory do samochodu, jak
    wpasc w poślizg i wypasc z drogi...