  • Data: 2010-05-02 06:31:35
    Temat: Re: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus pisze:
    > zaden nie przejdzie takiego testu pozytywnie - w sensie jazdy prosto a wynika
    > to z praw fizyki. Jak nie wierzysz to podjedz do salonu i wez nowe moto
    > i sprobuj - kazde bedzie skrecac.

    Chyba się nie zrozumieliśmy albo ja niedokładnie napisałem...
    Przy ustawieniu kierownika na wprost koło stało minimalnie skręcone. Aby
    jechać na wprost kierownik musiał być ustawiony w minimalnej, ale jednak
    kontrze.

    > Nie neguje kwalifikancji kolegi ale chyba przesadzasz...

    Ja nie szukam dziury w całym, dlatego rysy czy choćby wypalona lampa nie
    stanowiła problemu.
    Ale jeśli kumpel, który miał i ma kilka moto (bywał na Preclach) ;) i
    lata na nich po świecie mówi mi, że coś jest nie tak z danym sprzętem
    (pomijam drobiazgi!!!), to ja go odpuszczam.

    Po za tym wizualnie naprawdę bardzo, bardzo, bardzo ładny, zresztą
    właśnie z nim miałem do Ciebie podjechać, ale niestety u Właściciela
    bryndza z czasem, więc nie było jak się spotkać w Wawie... :(

    Jeden znajdzie 1 sprzęt i trafi perełkę a inny ma pecha, widać ja muszę
    swoje odpokutować...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175