  • Data: 2010-05-01 20:59:58
    Temat: Re: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za konkrety!
    Lampę bym jeszcze przebolał, bo po za tym moto w naprawdę wizualnie
    pięknym stanie, kilka drobnych rys bez znaczenia, malowany przedni błotnik.
    Byłem już praktycznie zdecydowany na zakup, ale po jeździe próbnej
    wyszedł "drobiazg", czyli przy kierowniku ustawionym na wprost koło
    minimalnie, ale jednak dostawało lewoskrętu... :( Właściciel zarzekał
    się, że nie był bity, ale w porównaniu do tego gdy byłem sam (Marcin
    jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!!) dziwnie zaczął się denerwować i
    czepiać, że "wciąż oglądamy, zamiast kupować".

    http://www.allegro.pl/item1013902766_suzuki_xf_650_f
    reewind_jak_nowy.html

    P.S. Do tego wszystkiego po drodze wypadła mi komóra, więc kolejne kilka
    stówek w plecy, klątwa jakaś czy jak... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175