  • Data: 2021-02-15 07:23:24
    Temat: Re: Mix energetyczny w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-02-2021 o 00:13, ToMasz pisze:

    > Cavalino jest w tym samym kościele co Ty. tyle że obydowoje macie
    > sprzeczne poglądy co do możliwości rozruchu i zatrzymania elektrowni
    > węglowych.

    Ke?
    Nie przypominam sobie żebym się jakoś uzewnętrzniał na ten temat.
    Albo coś źle zrozumiałeś, albo wymyślasz.

    O co konkretnie Ci chodzi?

    W każdym razie, jeśli pisałem o wyłączaniu elektrowni węglowych, to nie
    chodziło mi o wyłączanie w celu ponownego rozruchu.
    Tylko w cholerę i raz na zawsze.
    I zastąpienia tego syfu czymś innym.