  • Data: 2021-02-15 08:16:41
    Temat: Re: Mix energetyczny w Polsce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba oczywiste, nie?

    Raczej nie. Ze wszystkich znanych mi opracowań wychodzi że w lato
    wydajność ogniw PV jest większa. Wiara czyni cuda, ale fizyki na ogól
    nie zmienia - jeśli tak to nazywamy to cudem. Z całym szacunkiem - nie
    sądzę, żeby do cudu doszło akurat na dachu stajni konia:P

    > Fakt, niezbyt pasuje do twojej porąbanej wizji,
    > sorry ale świat jest okrutny. Hint - zanim się spienisz, poczytaj co to
    > jest wydajność w przypadku FV.

    I na wzajem, bo odnoszę wrażenie, że ci się sprawność z wydajnością
    pojebała, ale się zesrasz a nie przyznasz;)

    Wydajność - ilość energii na wyjściu z jednostki (najczęście
    powierzchni) baterii. Sprawność - ilość energii na wyjśy przez energię
    dostarczoną na wejściu. Ciszę się, że mogłem pomóc. A teraz ciekawy
    jestem ile tyk kilowatogodzin koniu wyciągnął wczoraj.

    --
    Shrek