-
1. Data: 2011-07-27 15:47:14
Temat: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: tedy <a...@g...com>
Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
-
2. Data: 2011-07-27 15:51:57
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: to <t...@x...abc>
begin tedy
> Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
> naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
> jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
> wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
ROTFL.
> Pytanie moje odnosi się jak
> inaczej można tą regulację wykonać ?
Skończyć jakąś szkołę?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
3. Data: 2011-07-27 17:26:30
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>
W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
> Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
> naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
> to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
> to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
> Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
wy,Nm,lb,ft,kGm,16.html
--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**
-
4. Data: 2011-07-27 18:16:56
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: tedy <a...@g...com>
On 27 Lip, 15:51, to <t...@x...abc> wrote:
> begin tedy
>
> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
> > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
> > jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
> > wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
>
> ROTFL.
>
> > Pytanie moje odnosi się jak
> > inaczej można tą regulację wykonać ?
>
> Skończyć jakąś szkołę?
>
> --
> "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
> to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
śmieszny jesteś ;-)))
-
5. Data: 2011-07-27 18:19:10
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: tedy <a...@g...com>
On 27 Lip, 17:26, ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO> wrote:
> W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
>
> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
> > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
> > to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
> > to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
> > Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
>
> http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
>
> --
> Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**
przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba
-
6. Data: 2011-07-27 18:27:55
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: to <t...@x...abc>
begin tedy
> śmieszny jesteś ;-)))
Chyba Ty, bo nie tylko nie potrafisz w pamięci przeliczyć tych jednostek,
ale nawet znaleźć jak to się robi i zadajesz na grupie pytania jak
dziecko.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
7. Data: 2011-07-27 18:41:47
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello tedy,
Wednesday, July 27, 2011, 6:16:56 PM, you wrote:
>> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
>> > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
>> > jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
>> > wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
>> ROTFL.
>> > Pytanie moje odnosi się jak
>> > inaczej można tą regulację wykonać ?
>> Skończyć jakąś szkołę?
> śmieszny jesteś ;-)))
Chyba Ty.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
8. Data: 2011-07-27 18:45:33
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: to <t...@x...abc>
begin tedy
> przelicznik to ja znam ,
To w czym problem?
> a myśleć też trzeba
A, teraz rozumiem. :>
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
9. Data: 2011-07-27 18:45:49
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello tedy,
Wednesday, July 27, 2011, 6:19:10 PM, you wrote:
>> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
>> > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
>> > to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
>> > to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
>> > Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
>> http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
> przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba
To zacznij wreszcie.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
10. Data: 2011-07-27 18:52:06
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-07-27 18:19, tedy pisze:
> On 27 Lip, 17:26, ToM<t...@g...pl.WYTNIJTO> wrote:
>> W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
>>
>>> Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
>>> naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
>>> to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
>>> to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
>>> Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
>>
>> http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
>>
>> --
>> Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**
>
> przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba
A w tej kwestii to już nic nie poradzimy :)