eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitsubishi Carisma - rozrząd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2011-07-27 15:47:14
    Temat: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: tedy <a...@g...com>

    Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
    to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
    to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?


  • 2. Data: 2011-07-27 15:51:57
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tedy

    > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
    > jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
    > wszystkie dynamometry mają skalę kgm.

    ROTFL.

    > Pytanie moje odnosi się jak
    > inaczej można tą regulację wykonać ?

    Skończyć jakąś szkołę?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 3. Data: 2011-07-27 17:26:30
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
    > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    > naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
    > to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
    > to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    > Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?

    http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
    wy,Nm,lb,ft,kGm,16.html

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**


  • 4. Data: 2011-07-27 18:16:56
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: tedy <a...@g...com>

    On 27 Lip, 15:51, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin tedy
    >
    > > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    > > naprężenia napinacza  4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
    > > jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
    > > wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    >
    > ROTFL.
    >
    > > Pytanie moje odnosi się jak
    > > inaczej można tą regulację wykonać ?
    >
    > Skończyć jakąś szkołę?
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    śmieszny jesteś ;-)))


  • 5. Data: 2011-07-27 18:19:10
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: tedy <a...@g...com>

    On 27 Lip, 17:26, ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO> wrote:
    > W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
    >
    > > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    > > naprężenia napinacza  4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
    > > to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
    > > to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    > > Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
    >
    > http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
    wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
    >
    > --
    > Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

    przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba


  • 6. Data: 2011-07-27 18:27:55
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tedy

    > śmieszny jesteś ;-)))

    Chyba Ty, bo nie tylko nie potrafisz w pamięci przeliczyć tych jednostek,
    ale nawet znaleźć jak to się robi i zadajesz na grupie pytania jak
    dziecko.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 7. Data: 2011-07-27 18:41:47
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tedy,

    Wednesday, July 27, 2011, 6:16:56 PM, you wrote:

    >> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    >> > naprężenia napinacza  4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację to
    >> > jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze to
    >> > wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    >> ROTFL.
    >> > Pytanie moje odnosi się jak
    >> > inaczej można tą regulację wykonać ?
    >> Skończyć jakąś szkołę?
    > śmieszny jesteś ;-)))

    Chyba Ty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 8. Data: 2011-07-27 18:45:33
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tedy

    > przelicznik to ja znam ,

    To w czym problem?

    > a myśleć też trzeba

    A, teraz rozumiem. :>

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 9. Data: 2011-07-27 18:45:49
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tedy,

    Wednesday, July 27, 2011, 6:19:10 PM, you wrote:

    >> > Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    >> > naprężenia napinacza  4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
    >> > to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
    >> > to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    >> > Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
    >> http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
    wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
    > przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba

    To zacznij wreszcie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 10. Data: 2011-07-27 18:52:06
    Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-27 18:19, tedy pisze:
    > On 27 Lip, 17:26, ToM<t...@g...pl.WYTNIJTO> wrote:
    >> W dniu 2011-07-27 15:47, tedy pisze:
    >>
    >>> Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
    >>> naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
    >>> to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
    >>> to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
    >>> Pytanie moje odnosi się jak inaczej można tą regulację wykonać ?
    >>
    >> http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,moment,obroto
    wy,Nm,lb,ft,kGm,1...
    >>
    >> --
    >> Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**
    >
    > przelicznik to ja znam , a myśleć też trzeba

    A w tej kwestii to już nic nie poradzimy :)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: