eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitoren C4 GP a Mazda 5
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2011-07-27 14:09:00
    Temat: Citoren C4 GP a Mazda 5
    Od: Franc <k...@w...pl>

    Rozglądam za większym samochodem rodzinnym (obecnie mamy C4 i jest za małe
    - dwójka małych dzieci).
    Zależy mi przede wszystkim na przestrzeni bagażowej.
    Ponieważ na pewno będzie to zakup nowego samochodu (leasing), to cena
    cennikowa też nie jest bez znaczenia.

    Po obejrzeniu kilku modeli na placu boju pozostały Mazda 5 i Citroen C4
    Grand Picasso.
    Oba modele rozważam jako wyposażone w silniki wysokoprężne.
    Mazda ma w ofercie silniki 1,6 - podobnie Citroen. Zależy mi na niskim
    spalaniu i w miarę sprawnym poruszaniu się po drodze.

    Czy Waszym zdaniem silniki o tej pojemności w ogóle nadają się do tych
    gabarytów? Macie opinie dot. awaryjności w/w aut.

    Za wszelkie odpowiedzi będę wdzięczny.

    PS.
    Zostały Mazda i Citroen, ponieważ oba modele kosztują ok. 100 tys. złotych
    (cennikowo) dla doże wyposażonych wersji. Inne (Seat, Ford kosztują już o
    wiele więcej).

    --
    Franc


  • 2. Data: 2011-07-27 14:43:54
    Temat: Re: Citoren C4 GP a Mazda 5
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-07-27 14:09, Franc pisze:
    > PS.
    > Zostały Mazda i Citroen, ponieważ oba modele kosztują ok. 100 tys. złotych
    > (cennikowo) dla doże wyposażonych wersji. Inne (Seat, Ford kosztują już o
    > wiele więcej)

    co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego
    poruszania sie wystarcza

    mazda 5 ma przesuwane drzwi,
    c4gp ma lepsze wyposazenie w cenie no i IMHO atrakcyjniejszy wyglad
    (wrazenie subiektywne)

    c4gp jest tez na pierwszych miejcach niezawodnosci w klasie mini-vanow
    (rynek brytyjski i niemiecki)

    w c4gp (pierwsza generacja) skarza sie na lamanie gabek w poduszkach
    bocznych przednich foteli (w wersjach nizszych wyposazeniowo) - nie
    wiem, czy to poprawiono w nowej generacji

    w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do
    poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku)


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG


  • 3. Data: 2011-07-27 15:03:46
    Temat: Re: Citoren C4 GP a Mazda 5
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:43:54 +0200, AL napisał(a):

    > co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego
    > poruszania sie wystarcza
    >
    > mazda 5 ma przesuwane drzwi,
    > c4gp ma lepsze wyposazenie w cenie no i IMHO atrakcyjniejszy wyglad
    > (wrazenie subiektywne)
    >
    > c4gp jest tez na pierwszych miejcach niezawodnosci w klasie mini-vanow
    > (rynek brytyjski i niemiecki)

    Przy okazji będzie znacznie tańszy w serwisowaniu, bo pod spodem to jest
    aktualny model Berlingo, oprócz tylnego zawieszenia.


    > w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do
    > poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku)

    a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 4. Data: 2011-07-27 15:10:53
    Temat: Re: Citoren C4 GP a Mazda 5
    Od: Franc <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:03:46 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard?

    Z tego co pamiętam z materiałów Citroena, tylne zawieszenie pneumatyczne to
    opcja.

    --
    Franc

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: