-
11. Data: 2011-07-27 19:06:36
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
Na przysłość google!
Pozdr.
--
Bugatti
-
12. Data: 2011-07-28 09:04:14
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: "Marek P." <q...@a...pl>
tedy wrote:
> On 27 Lip, 15:51, to <t...@x...abc> wrote:
>> begin tedy
>>
>>> Mitsubishi Carisma - rozrząd wymiana według technologi jest moment
>>> naprężenia napinacza 4,6nm. Taki moment żeby można zrobić regulację
>>> to jest potrzebny klucz ze wyskalowanymi nm a jak przeglądam klucze
>>> to wszystkie dynamometry mają skalę kgm.
>>
>> ROTFL.
>>
>>> Pytanie moje odnosi się jak
>>> inaczej można tą regulację wykonać ?
>>
>> Skończyć jakąś szkołę?
>>
>> --
>> "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
>> to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
>
> śmieszny jesteś ;-)))
Śmieszne ale prawdziwe. W dobie internetu nawet największy głąb jest w
stanie przeliczyć siłę w jednostkach kg na N. Dla ułatwienia metry pozostaja
metrami ;)
-
13. Data: 2011-07-28 09:06:04
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: "Marek P." <q...@a...pl>
Bugatti wrote:
> 4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
Dokładnosc tych kluczy jest taka że jak podzielisz przez 10 też nic się nie
stanie.
-
14. Data: 2011-07-28 14:21:40
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Marek,
Thursday, July 28, 2011, 9:06:04 AM, you wrote:
>> 4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
> Dokładnosc tych kluczy jest taka że jak podzielisz przez 10 też nic się nie
> stanie.
Tylko zobacz, co zostanie po podzieleniu przez 10... Obawiam się, że
ciężar rączki klucza daje większy moment.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
15. Data: 2011-07-28 23:40:54
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a)
> Hello Marek,
>
> Thursday, July 28, 2011, 9:06:04 AM, you wrote:
>
>>> 4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
>> Dokładnosc tych kluczy jest taka że jak podzielisz przez 10 też nic się nie
>> stanie.
>
> Tylko zobacz, co zostanie po podzieleniu przez 10... Obawiam się, że
> ciężar rączki klucza daje większy moment.
>
Tylko wtedy, gdy ta rączka waży kilogram i ma metr dugości.
--
Tomek
-
16. Data: 2011-07-28 23:46:20
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 21:40:54 +0000 osobnik zwany Tomek Kańka
wystukał:
> RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a)
>> Hello Marek,
>>
>> Thursday, July 28, 2011, 9:06:04 AM, you wrote:
>>
>>>> 4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
>>> Dokładnosc tych kluczy jest taka że jak podzielisz przez 10 też nic
>>> się nie stanie.
>>
>> Tylko zobacz, co zostanie po podzieleniu przez 10... Obawiam się, że
>> ciężar rączki klucza daje większy moment.
>>
>>
> Tylko wtedy, gdy ta rączka waży kilogram i ma metr dugości.
w przypadku dynamometrycznego to niespecjalnie szczególne
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
17. Data: 2011-07-29 00:51:03
Temat: Re: Mitsubishi Carisma - rozrząd
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Tomek,
Thursday, July 28, 2011, 11:40:54 PM, you wrote:
>>>> 4,6 Nm / 9,81m/s2 = ......
>>> Dokładnosc tych kluczy jest taka że jak podzielisz przez 10 też nic się nie
>>> stanie.
>> Tylko zobacz, co zostanie po podzieleniu przez 10... Obawiam się, że
>> ciężar rączki klucza daje większy moment.
> Tylko wtedy, gdy ta rączka waży kilogram i ma metr dugości.
Miałeś w ręce klucz dynamometryczny?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)