eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: tá´Ź
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
    <kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    X-No-Archive: Yes
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 03 Apr 2013 18:54:36 GMT
    Lines: 25
    Message-ID: <515c7aec$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1365015276 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 80.52.166.102:52445
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487813
    [ ukryj nagłówki ]

    kogutek444 wrote:

    > Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy.
    > I nie dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy
    > wzięła się stąd że jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej
    > osi. A tak po ludzku że nie ma szklanek i popychaczy. I że da się go
    > rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I co z tego. Ano gówno z
    > tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo odchudzili
    > na ile się dało wszystko co w środku.

    Nie przyszło Ci do głowy, że wszystko po to, żeby zmniejszyć bezwładność
    i opory wewnętrzne?

    > I jak by go zakręcić o 25% więcej
    > niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy
    > od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i
    > przeżywał. To prawie 3 razy tyle co fabryka pisała o obrotach
    > maksymalnych.

    Ciekawe jak długo, poza tym teraz przeciętny silnik ma 3x taką moc z
    litra jak kaszlące gówno z malucha nawet ze wszystkim ekologicznymi
    przymulaczami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: