-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
<kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
<7...@g...com>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 03 Apr 2013 18:54:36 GMT
Lines: 25
Message-ID: <515c7aec$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1365015276 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 80.52.166.102:52445
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487813
[ ukryj nagłówki ]kogutek444 wrote:
> Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy.
> I nie dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy
> wzięła się stąd że jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej
> osi. A tak po ludzku że nie ma szklanek i popychaczy. I że da się go
> rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I co z tego. Ano gówno z
> tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo odchudzili
> na ile się dało wszystko co w środku.
Nie przyszło Ci do głowy, że wszystko po to, żeby zmniejszyć bezwładność
i opory wewnętrzne?
> I jak by go zakręcić o 25% więcej
> niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy
> od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i
> przeżywał. To prawie 3 razy tyle co fabryka pisała o obrotach
> maksymalnych.
Ciekawe jak długo, poza tym teraz przeciętny silnik ma 3x taką moc z
litra jak kaszlące gówno z malucha nawet ze wszystkim ekologicznymi
przymulaczami.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 20:56 tá´Ź
- 03.04.13 20:57 tá´Ź
- 03.04.13 20:58 Wicio
- 03.04.13 21:02 tá´Ź
- 03.04.13 21:11 Artur Maśląg
- 03.04.13 21:10 masti
- 03.04.13 21:11 masti
- 03.04.13 21:22 Tomasz Pyra
- 03.04.13 21:23 Robert Rędziak
- 03.04.13 21:28 Tomasz Pyra
- 03.04.13 21:39 Tom N
- 03.04.13 21:41 Artur Maśląg
- 03.04.13 22:12 J.F.
- 03.04.13 22:19 tá´Ź
- 03.04.13 22:19 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz