-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Tue, 02 Apr 2013 12:22:33 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1364898156 30079 159.253.247.138 (2 Apr 2013 10:22:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2013 10:22:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487644
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-02 02:49, Tomasz Pyra pisze:
(...)
> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
> Powiedzcie mi proszę że tu jest błąd...
Pewnie nie jeden...
> Bo tu jest napisane że oni do 1200kg samochodu który ma 103KM i jeszcze
> większe koła (bo to chyba R14 były większe niż te słabsze poldki)
R14 były tylko w części z silnikiem 2.0 DOHC.
> też
> zamontowali pojedyńczą, niewentylowaną tarczkę hamulcową 227x11mm...
> Przecież to się pewnie gdzieś do 180km/h rozpędzało...
> I to już były lata 90-te...
>
> Nie do wiary...
Mogłeś się modlić od urodzenia...
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 12:26 komar
- 02.04.13 12:29 Jakub Witkowski
- 02.04.13 12:35 yabba
- 02.04.13 13:08 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 13:35 Artur Maśląg
- 02.04.13 13:51 Jakub Witkowski
- 02.04.13 14:22 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 14:45 Artur Maśląg
- 02.04.13 16:03 AT
- 02.04.13 16:15 k...@g...com
- 02.04.13 16:19 szufela
- 02.04.13 16:40 tá´Ź
- 02.04.13 16:49 h.w.d.p.
- 02.04.13 17:35 k...@g...com
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=