eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Tue, 02 Apr 2013 12:16:56 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <kjeb6r$3p9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <s...@a...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1364897819 3881 159.253.247.138 (2 Apr 2013 10:16:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2013 10:16:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <s...@a...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487642
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-02 00:26, Robert Rędziak pisze:
    > On Tue, 2 Apr 2013 00:21:41 +0200, J.F.
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >>> Żeby skutecznie hamować trzeba siłą hamowania oscylować wokół granicy
    >>> przyczepności. Jak zawieszenie dorzuci tu swoje głębokie oscylacje to robi
    >>> się dużo trudniej.
    >>
    >> W poldku oscylowalo ?
    >
    > W Poldonie jest duża masa nieresorowana -- most. Na wyrypie
    > ciężko ją utrzymać przy nawierzchni. A do tego jeszcze resory
    > dokładają swoje tarcie między piórami, które nie zawsze musi być
    > korzystne.

    Bez przesadyzmu - wiadomo że nie jest to mistrzostwo świata, ale
    wiele samochodów tak miało (i trochę ma do dziś ;) ).

    >> Korektor sily hamowania byl i RWD i FWD.
    >> W poldku ... nie wiem, tez chyba byl ?
    >
    > Był, regulowany ugięciem zawieszenia.

    W czasach przedlucasowych (i to jest dość dobrze i szeroko stosowane
    rozwiązanie w czasach przedelektronicznych) - później również dość
    typowe, reagujące na przekraczanie ciśnienia w obwodzie (np.
    http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczny/technikali
    a/305-korektor-sily-hamowania-opel-astra-f).

    Swoją ścieżką dawno tylu bzdur na temat Poloneza nie czytałem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: