eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.182.2.202 with SMTP id 10mr42662obw.41.1364837447474; Mon, 01 Apr
    2013 10:30:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.2.202 with SMTP id 10mr42662obw.41.1364837447474; Mon, 01 Apr
    2013 10:30:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!t2no29290570qal.0!news-out.google.com!v17ni6816qad.0!
    nntp.google.com!ca1no19870280qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
    groups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 1 Apr 2013 10:30:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@p...pl.invalid>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <kjc89t$fv9$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <kjca91$mcr$1@mx1.internetia.pl>
    <pddn2ifx9b57$.1dddz547shyob.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl.invalid>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 17:30:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4063
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487525
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 18:22:08 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Hello J.F.,
    >
    >
    >
    > Monday, April 1, 2013, 6:16:55 PM, you wrote:
    >
    >
    >
    > >>>> Komfortowe podróżowanie czymś co ma most wiszący na resorach
    >
    > >>>> piórowych pozostawiam bez komentarza. Świadczy to tylko o tym jakim
    >
    > >>>> jesteś ignorantem i jak bardzo PRL zrył ci beret.
    >
    > >>> A jak sie objawia podrozowanie pojazdem z mostem wiszacym na resorach ?
    >
    > >> Niebywałym komfortem i wspaniałymi właściwościami trakcyjnymi, czyżbyś
    >
    > >> nigdy nie miał przyjemności???
    >
    > > Mialem przyjemnosc jezdzic roznymi samochodami, kazde ma jakies wady,
    >
    > > wiec sie pytam na co zwrocic uwage :-)
    >
    >
    >
    >
    >
    > Nawet Poldki różniły się rażąco od siebie. MR93 i część "przejściówek"
    >
    > miała już szerszy rozstaw kół i bardziej poprawnie dobrane zawieszenie
    >
    > - to naprawdę była zupełnie inna jakość prowadzenia niż wersji
    >
    > wcześniejszej. Ale i tak warto było w bagażniku wozić trochę gratów.
    >
    >
    >
    > Lucas poprawił hamulce albo pogorszył średnicę zawracania umieszczając
    >
    > zaciski w taki sposób, że zmniejszył skręt kół :(
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Nie wiem jak od Lucasa było ale do Lucasa 125p i Polonez miał takie same wahacze,
    drążki, gumy itp. Była pełna zamienność elementów zawieszenia pomiędzy tymi modelami.
    Jedyna różnica polegała na tym że do pewnego momentu 125p miał sworznie tragicznej
    jakości a Polonez od początku miał sworznie specjalnie robione do niego w jakiejś
    niemieckiej firmie. Sworznie w poldku były bezobsługowe i na gównianych polskich
    drogach ich żywotność przekraczała 100 tysięcy kilometrów. W 125p zrobienie
    trzydziestu tysięcy kilometrów na sworzniach graniczyło z cudem. Inna sprawa że
    wymiana była prosta bo sworznie były w oryginale nitowane do wahacza a przy wymianie
    skręcało się je śrubami z wahaczem. A w Polonezie były spawane do wahacza. I do
    wymiany sworznia, co było dużo tańsze niż wymiana kompletnego wahacza trzeba było
    wahacz wymontować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: