-
471. Data: 2013-04-09 09:57:03
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 00:31:06 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:
[ciach]
430 wierszy, po 11 linii odstępów.
czy nie można wyciąć tego do czego się odnosicie.
PS: nie dotyczy kogutka bo on ma nas w dupie
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
472. Data: 2013-04-09 10:32:13
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-09 09:09, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-04-08 23:40, J.F. pisze:
>>>>> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
>>>> zaprojektowac :-)
>>>> O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
>>>> (nawet takie miałem prywatnie i były produkowane)
>>> W Polsce produkowane ? Jakie, gdzie ?
>> Po co projektować od nowa i produkować na miejscu, skoro są
>> gotowe projekty i linie montażowe? Wszyscy tak robią.
>
> Aha, czyli o ile dobrze zrozumialem, to o swietnosci polskiej
> motoryzacji ma dowodzic zaprojektowanie obudowy sprzegla ?
To chyba coś źle zrozumiałeś - zresztą ja nigdzie nie pisałem o tym,
że nasza motoryzacja to jakaś specjalnie wybitna była. Była na miarę
naszych możliwości i pewne rzeczy były całkiem dobre.
> Czy tez nie bylo potrzeby jej projektowac, skoro juz ktos to zrobil ?
Były silniki, których projektować nie trzeba było (miały nawet być
używane powszechnie), były też nowe konstrukcje.
> A wszyscy tak robia ... jakos coraz to nowe silniki powstaja na swiecie.
No powstają. Ciekawe czemu wiele samochodów różnych marek ma w zasadzie
te same silniki? Do Poloneza trafił np. stary dobry XUD9A? W zasadzie
z tego samego silnika korzystała Toyota w Corollach (oczywiście nie
tylko).
>> Zresztą sama produkcja miała być, ale decyzje polityczne
>> były inne.
>
> Produkcja czego ? Innego silnika, na licencji ?
Innych silników na licencji.
>> A czytać potrafisz? Wały były różne.
>
> No ale kto go zalozyl ?
To nie mnie pytaj. Ja w swoim miałem fabrycznie montowany inny niż
dostępny za rogiem. A w samym FSO to ciekawe rzeczy widziałem :)
> Nie mowie nie, aczkolwiek chetnie bym sie dowiedzial jak to z tymi
> mostami bylo :-)
W archiwum grupy było nie raz. W skrócie - most "kwadratowy" (ten nowy,
choć tak naprawdę to on był od początku w Polonezie jeżeli dobrze
pamiętam) był polskiej konstrukcji, trwały, odporny na obciążenia
i niestety 'trudny' w regulacji - jak wył to trzeba było reklamować.
-
473. Data: 2013-04-09 10:33:22
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-05 17:01, h.w.d.p. pisze:
>> Ostatnio gość miał na 'strychu' sporo nowych gratów do Warszawy
>> i PF 125p (w tym zderzaki, uszczelki do drzwi itd.). Puścił to
>> podobno za 800 zł i flaszkę. Za tyle sam bym chętnie kupił :)
>>
> http://otomoto.pl/fiat-125p-fiat-126-bambino-polonez
-C28532777.html
:)
-
474. Data: 2013-04-09 13:48:27
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 9 Apr 2013 00:03:48 +0200, J.F. napisał(a):
>
> No, o tych skodach to mozna by sie troche rozpisac. Niezbyt pozytywnie
> :-)
W porównaniu z czym, przepraszam? Z produkcją demoludów?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
475. Data: 2013-04-09 13:49:15
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 9 Apr 2013 09:17:38 +0200, J.F napisał(a):
> W sumie ten F125 nie byl taki zly. Polonez tez nie.
No nie był. Tylko, że w 1967 roku. Poldek to tak w 1977.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
476. Data: 2013-04-09 15:00:51
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: "Axel" <a...@o...pl>
"DoQ" <p...@d...gmail.com> wrote in message
news:kjv90s$h3v$1@mx1.internetia.pl...
> Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
> nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?
Tu wrzucę linka do zdjęcia z moich zasobów (a konkretnie kolekcji zdjęć
"samochodowych"), po wielu latach je znalazłem i ze zdziwieniem zobaczyłem
zdjęcie, które pojawiło się w gazecie długo przed premierą Poloneza:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/2kxvoEidDszRYE
wMbhIw6tMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
--
Axel
-
477. Data: 2013-04-09 15:21:27
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-09 15:00, Axel pisze:
> "DoQ" <p...@d...gmail.com> wrote in message
> news:kjv90s$h3v$1@mx1.internetia.pl...
>
>> Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
>> nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?
>
> Tu wrzucę linka do zdjęcia z moich zasobów (a konkretnie kolekcji zdjęć
> "samochodowych"), po wielu latach je znalazłem i ze zdziwieniem zobaczyłem
> zdjęcie, które pojawiło się w gazecie długo przed premierą Poloneza:
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/2kxvoEidDszRYE
wMbhIw6tMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://www.google.pl/search?source=ig&rlz=&q=fiat+1
37&oq=fiat+137&gs_l=igoogle.3..0l2j0i30l8.150.1786.0
.3028.8.7.0.1.1.0.148.818.1j6.7.0...0.0...1ac.1.Moo2
z6yTIpo
Znane od dawna.
Tu masz fotkę Poloneza, który 'przyjechał z Włoch; i jeszcze się
sporo różnił o tego co weszło do produkcji:
http://www.imcdb.org/vehicle_352826-FSO-Polski-125PN
-1975.html
-
478. Data: 2013-04-09 16:26:06
Temat: Re: Mit zajebistych hamulc?w w Polonezie
Od: DoQ <p...@d...gmail.com>
W dniu 2013-04-09 15:00, Axel pisze:
> Tu wrzuc? linka do zdj?cia z moich zasob?w (a konkretnie kolekcji zdj??
> "samochodowych"), po wielu latach je znalaz?em i ze zdziwieniem zobaczy?em
> zdj?cie, kt?re pojawi?o si? w gazecie d?ugo przed premier? Poloneza:
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/2kxvoEidDszRYE
wMbhIw6tMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
Alex, pold wyglądał zbyt normalnie (ówczesnie) jak na dzieło polskich
inżynierów ;)
Pozdr.
-
479. Data: 2013-04-09 18:16:51
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 08 Apr 2013 22:29:42 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
wrote:
> Tak, gdybym urodził się w USA a nie w Polsce to byłbym dziś gubernatorem
> Kalifornii...
Skoro tak cierpisz w tej frustrującej Polsce, to co tu jeszcze
robisz?
RR.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
480. Data: 2013-04-09 18:51:25
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-04-09 18:16, Robert Rędziak pisze:
> On Mon, 08 Apr 2013 22:29:42 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
> wrote:
>
>> Tak, gdybym urodził się w USA a nie w Polsce to byłbym dziś gubernatorem
>> Kalifornii...
>
> Skoro tak cierpisz w tej frustrującej Polsce, to co tu jeszcze
> robisz?
Oby tam nie spotkał znienawidzonego Poloneza, ponieważ jakaś liczba ich
tam trafiła :) Dzięki super jednostce napędowej ekspansja na rynku
amerykańskim/kanadyjskim legła w gruzach (normy spalin) :)