  • Data: 2013-06-29 20:36:41
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-29 19:21, Wiesiaczek pisze:

    > Tak na szybko przypomina mi się, że polski rząd powoływał się na
    > niewidzialną rękę rynku, wzrost zamożności społeczeństwa etc. I co?

    Idiota nie zauważył, że u władzy nadal są socjaliści. A ten "dobrobyt"
    za PRL to mit - przecież większość grupowiczów dobrze pamięta te czasy i
    wie jak było naprawdę - inaczej mówiąc wieśniaczek bredzi jak potłuczony.

    Info dla grupowiczów pl.misc.samochody - wieśniaczek to taki dyżurny
    komuch na pl.pregierz - po prostu tęskno mu za czasami w SB

    --
    Tengu