  • Data: 2013-06-28 10:29:48
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jun 2013, Axel wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote
    >
    > Taaaa, a może jeszcze i zwolni

    No właśnie... NIE.
    Mówimy o przypadku, kiedy to jeden z drugich chce sobie spokojnie
    i bezstresowo pojechać "swoją prędkością".

    > i co wtedy ;-P

    Wtedy to byłaby złośliwość :>

    > Mówimy chyba o w miarę normalnej jeździe?

    Przyjrzyj się postom na grupie - w realnym życiu mniej więcej
    taki sam masz rozrzut definicji "normalności" :D

    Miałem ostatnimi czasami okazję parę razy tkwić przed ośrodkiem
    zdrowia, z widokiem na takie "boczne" skrzyżowanie.
    Poziom bezmyślności w zbędnym utrudnieniu życia innym jest...
    powiedzmy, całkiem spory.
    I nie, ANI JEDEN z przypadków tego utrudniania nie był celowy.
    Po prostu "ja sobie jadę z pierwszeństwem i w <censored> mam
    że być może zablokuję facia z prawej, a mógłbym go puścić, bo
    widzę czerwone a ci z przeciwka jeszcze nie dojechali".

    W naszym przypadku - gość pyka sobie równo te 140, co on
    będzie myslał o tym, że kapelusznik który się wlecze 90
    za ciężąrówką 90 chciałby ją wyprzedzić, przecież to jest
    zmartwienie TAMTEGO.
    Sorry Winetou, czy jak to tam idzie.

    > Przy wyprzedzaniu prawą

    Ale zauważyłeś, że chodzi o INNY argument, a nie o wyprzedzanie
    z prawej?
    Uwaga do której się odniosłem, wskazywała, że ten *z prawej*
    może mieć do wyboru albo przyspieszyć, albo hamować.

    > przyspieszam mocno, kiedy mam mało miejsca,
    > a wyprzedzanym w ten sposób często się włącza ambicja: no jak to?

    Owszem, owszem :)
    Ale to już jest przypadek ŚWIADOMEGO działania.
    Za to zablokowanie wyprzedzanego wymaga TYLKO bezmyślności :>

    > Przy normalnej jezdzie szybciej będzie lewą stroną, nawet bez
    > przyspieszania.

    Tyle, że "bez przyspieszania" temu chętnemu do wyprzedzania
    z prawego pasa może braknąć czasu do wyprzedzenia PRZED NASTĘPNYM
    wyprzedzającym!
    Myślisz, że wśród wyprzedzającyh "140" takich, którzy myślą
    "przed tą ciężarówką trochę docisnę żeby ten z prawej zdążył
    wskoczyć za mną" są aż procenty, a nie promile?
    Optymista ;)

    pzdr, Gotfryd