-
Data: 2013-06-27 22:30:14
Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 27.06.2013 10:20, Franc wrote:
> Dnia Wed, 26 Jun 2013 19:44:44 +0200, Jan45 napisał(a):
>
>>>> Jak jest miejsce to:
>>>> - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem
>> Popieram. Nie widzę powodu, żeby ułatwiać popierdalaczom
>> skrócenie czasu jazdy swoim kosztem. Czyli kosztem wydłużenia
>> swojego czasu jazdy.
> Przecież wyraźnie napisałem - jak jest dużo miejsca i nie powoduję potrzeby
> hamowania tych z tyłu to jest dobry sposób. Inaczej to już zajechanie.
Ale jest to zajechanie tylko dlatego, że popierdalacze nieprawidłowo
wyprzedzają - powinni zjechać na prawy i dopiero gdy nie ma przeszkód
wyprzedzać dalej albo dostosować prędkość do kolumny pojazdów przed sobą.
Dyskusja o tym czy bardziej nielegalne jest "zajechanie drogi"
popierdalaczowi 200m za sobą czy ciągła jazda lewym pasem jest imo bez
sensu już u podstaw, ale w sumie "zajeżdżający" ma rację, bo skąd mógł
się spodziewać, że popierdalacz będzie jechał nieprawidłowo.
DISCLAIMER - NIE popieram w żadnym miejscu wyskakiwania przed maskę
zmuszając do gwałtownego hamowania, za to powinni prawko zabierać.
>
>>>> - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
>>>> chwilowej prędkości 160 wyprzedzę tira.
>>> Nieekonomiczne, irytujące.
> Ktoś się boi dużych prędkości?
Nie, lubię jeździć szybko (chociaż swoje punto powyżej 155 mi się
inaczej niż z górki nie udało rozpędzić[*]).
Tylko nie zawsze mam ochotę zapierdalać, czasami wolę jechać spokojnie,
bez wstrząsów, bez hałasu, wiec poniżej 130km/h.
[*] Żeby nie odciągać dyskusji, że ściemniam czy coś:
http://img600.imageshack.us/img600/9246/rn1h.jpg
> To może lepiej z domu nie wychodzić.
> Właśnie, że ta metoda pozwala na sprawne poruszanie się.
Ile tracisz czasu na jednym wyprzedzaniu? Jedno spowolnienie o 60km/h
[*] trwające 10 sekund "kosztuje cię" ~160m albo inaczej licząc
zwolnienie ze 180 do 120 na 10 sekund wydłuża czas przejazdu o 3.2s.
Musiałbyś zwalniać prawie 100 razy, żeby czas przejazdu wydłużyć o 5 minut.
[*] Średnie - tzn dla równomiernego zwolnienia 180-120 a potem zaraz
przyspieszania 120-180 to jest równowartość 20 sekund takiego manewru.
>
> Co jest bardziej ekonomiczne - zwalnianie po dojechaniu do tira, potem
> przyspieszani na lewym, powrót na prawy i powrót do prędkoczy przelotowej
Dlaczego zwalnianie po dojechaniu do tira?
> Przyspieszenie ze 120 na 140-160, wyprzedzenie sprawne tira, powrót na
> prawy i odpuszczenie gazu do 120 przelotowej.
Jak bym chciał jechać 140 to bym jechał 140 a nie 120.
> Silnik w yarise 1,0 benzyna też pozwala w 3 osoby na rozpędzenie
> się chwilowe do 170.
Chyba licznikowego. Tak to ja też w punto 160 przekraczam...
--
Pozdrawiam
Michoo
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.13 23:00 Budzik
- 27.06.13 23:00 Budzik
- 27.06.13 23:00 Budzik
- 27.06.13 23:06 anacron
- 27.06.13 23:12 Deflegmator
- 27.06.13 23:20 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 23:26 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 23:13 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 22:52 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 23:31 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 23:01 Gotfryd Smolik news
- 27.06.13 23:07 Gotfryd Smolik news
- 28.06.13 00:33 J.F.
- 28.06.13 00:56 Budzik
- 28.06.13 00:56 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-01-21 Warszawa => IT Assets Manager <=
- 2025-01-21 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-01-20 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-20 Białystok => User Experience Designer <=
- 2025-01-20 Katowice => UX Designer <=
- 2025-01-20 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-20 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-20 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-21 e-doręczenia
- 2025-01-20 Zbieranie podpisów przed sklepem
- 2025-01-20 cenzura internetu
- 2025-01-20 ulaskawienie