-
Data: 2013-06-27 10:20:42
Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 26 Jun 2013 19:44:44 +0200, Jan45 napisał(a):
>>> Jak jest miejsce to:
>>> - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem
> Popieram. Nie widzę powodu, żeby ułatwiać popierdalaczom
> skrócenie czasu jazdy swoim kosztem. Czyli kosztem wydłużenia
> swojego czasu jazdy.
Przecież wyraźnie napisałem - jak jest dużo miejsca i nie powoduję potrzeby
hamowania tych z tyłu to jest dobry sposób. Inaczej to już zajechanie.
>>> - jak jadą szybcy to odpuszczam gaz i spokojnie mnie miną a potem ja
>>> wyprzedzę
>> Czyli hamujesz ty, żeby oni mogli lecieć?
Odpuszczam gaz - czyli zwalniam. Nie muszę deptać hamulca, a to jest moim
zdaniem różnica.
> Właśnie tak to sobie wyobrażają popędliwcy. Że ich odwaga
> i moc silnika powinny wystarczyć do tego, żeby inni padli
> przed nimi na kolana i bili pokłony, ustępując im drogi.
> Bo uni muszom swoje 160-200 wyciungać.
Stary, Ty jesteś z tych, co blokują lewy pas, gdy prawy stoi w korku?
>>> - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
>>> chwilowej prędkości 160 wyprzedzę tira.
>> Nieekonomiczne, irytujące.
Ktoś się boi dużych prędkości? To może lepiej z domu nie wychodzić.
Właśnie, że ta metoda pozwala na sprawne poruszanie się.
Co jest bardziej ekonomiczne - zwalnianie po dojechaniu do tira, potem
przyspieszani na lewym, powrót na prawy i powrót do prędkoczy przelotowej
CZY
Przyspieszenie ze 120 na 140-160, wyprzedzenie sprawne tira, powrót na
prawy i odpuszczenie gazu do 120 przelotowej.
To już wolę pojechać kawałek szybciej i sprawnie myknąć zawalidrogi, ale ja
z tych co na trasie 105 jadę i wyprzedzam 99% użytkowników.
> Nie tylko o to chodzi. Różne są moce silnika i różne
> masy pojazdów, więc nie ma co liczyć na to, że każdy
> przyspiesza tak samo.
Oczywiście, tylko że trzeba znać swój samochód i z góry planować swoje
zachowania na drodze.
Samochodu nie ma co zamulać jazdą 60 na 5 biegu, to nie świątynia - musi
jechać. Silnik w yarise 1,0 benzyna też pozwala w 3 osoby na rozpędzenie
się chwilowe do 170.
> Ja się cieszę, jeśli na autostradzie uzyskam średnią
> 120. Oczywiście bez szarpania się na więcej.
Napisz proszę, co to za auto osobowe.
--
Franc
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.13 10:47 Wiesiaczek
- 27.06.13 11:00 Mario
- 27.06.13 11:00 J.F.
- 27.06.13 11:05 masti
- 27.06.13 11:19 mlodz
- 27.06.13 12:07 Tengu
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:55 Budzik
- 27.06.13 12:58 Qrczak
- 27.06.13 13:03 Tengu
- 27.06.13 13:24 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=