eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMiszczuf lewego pasa › Re: Miszczuf lewego pasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Date: Wed, 26 Jun 2013 14:52:42 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kqeoq8$rq0$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
    <1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37-128-3-128.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1372251784 28480 37.128.3.128 (26 Jun 2013 13:03:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jun 2013 13:03:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130626-0, 2013-06-26), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496250 pl.pregierz:2075207
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-26 14:45, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > W dniu 2013-06-26 14:28, Mario pisze:
    >
    >> Praktyka jest taka że przeszkadza to głównie tym którzy jadą powyżej
    >> 150. W takiej sytuacji nie jesteś w stanie ocenić czy zdążysz wykonać
    >> manewr. Z mojej praktyki wynika, że tylko tirmani zajeżdżają drogę w
    >> taki sposób jak opisałeś. Reszta jakoś tam jedzie lekko poniżej
    >> maksymalnej. Jak mam dużo tirów na prawym pasie i dużo aut jadących
    >> zbliżoną do mnie prędkością na lewym, to mało mnie interesuje, że ktoś
    >> musiał zwolnić ze 180 do 130-140 i nie czuję potrzeby żeby dla takiego
    >> zjeżdżać w pośpiechu w małą lukę między tirami i redukować do 85 km/h.
    >
    > Jeśli mówimy o tym, od czego zaczął się ten wątek, to ja widzę sytuację
    > tak:
    >
    > rozpędzam auto do 140 km/h, ustawiam tempomat i chcę z taką prędkością
    > przejechać całą trasę. Jadę prawym, jak napotkam ciężarówkę zmieniam pas
    > na lewy i znowu wracam na prawy. To wszystko dałoby się zrobić bez
    > zmiany prędkości. Jeśli natomiast zmieniam pas na lewy i hamuję do
    > 100-110 km/h to odczuwam to jako dodatkowy kłopot, w dodatku muszę potem
    > zredukować bieg żeby przyspieszyć, bo mój silnik słabo "odbudowuje
    > obroty" na piątce. Więc na dwupasowej autostradzie powinny być dwie
    > prędkości: ciężarówkowe 90 km/h i osobówkowe 140 km/h. Jak ktoś nie daje
    > rady osobówką jechać 140 km/h (głównie z powodu blokady psychicznej, bo
    > każde współczesne auto rozwija taką prędkość) to niech siedzi na 90 km/h
    > i tak dojedzie szybciej niż po DK, gdzie co chwila jest obszar zabudowany.
    >

    Lewy pas dla prędkości=140 a prawy dla reszty świata? Dziwne podejście.
    Poza tym prędkość powinna być dostosowana do warunków na drodze.

    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: