-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Mario <m...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
Date: Wed, 26 Jun 2013 14:52:42 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 34
Message-ID: <kqeoq8$rq0$1@mx1.internetia.pl>
References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
<2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
<1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
<kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 37-128-3-128.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1372251784 28480 37.128.3.128 (26 Jun 2013 13:03:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jun 2013 13:03:04 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 130626-0, 2013-06-26), Outbound message
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496250 pl.pregierz:2075207
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-26 14:45, Tomasz Wójtowicz pisze:
> W dniu 2013-06-26 14:28, Mario pisze:
>
>> Praktyka jest taka że przeszkadza to głównie tym którzy jadą powyżej
>> 150. W takiej sytuacji nie jesteś w stanie ocenić czy zdążysz wykonać
>> manewr. Z mojej praktyki wynika, że tylko tirmani zajeżdżają drogę w
>> taki sposób jak opisałeś. Reszta jakoś tam jedzie lekko poniżej
>> maksymalnej. Jak mam dużo tirów na prawym pasie i dużo aut jadących
>> zbliżoną do mnie prędkością na lewym, to mało mnie interesuje, że ktoś
>> musiał zwolnić ze 180 do 130-140 i nie czuję potrzeby żeby dla takiego
>> zjeżdżać w pośpiechu w małą lukę między tirami i redukować do 85 km/h.
>
> Jeśli mówimy o tym, od czego zaczął się ten wątek, to ja widzę sytuację
> tak:
>
> rozpędzam auto do 140 km/h, ustawiam tempomat i chcę z taką prędkością
> przejechać całą trasę. Jadę prawym, jak napotkam ciężarówkę zmieniam pas
> na lewy i znowu wracam na prawy. To wszystko dałoby się zrobić bez
> zmiany prędkości. Jeśli natomiast zmieniam pas na lewy i hamuję do
> 100-110 km/h to odczuwam to jako dodatkowy kłopot, w dodatku muszę potem
> zredukować bieg żeby przyspieszyć, bo mój silnik słabo "odbudowuje
> obroty" na piątce. Więc na dwupasowej autostradzie powinny być dwie
> prędkości: ciężarówkowe 90 km/h i osobówkowe 140 km/h. Jak ktoś nie daje
> rady osobówką jechać 140 km/h (głównie z powodu blokady psychicznej, bo
> każde współczesne auto rozwija taką prędkość) to niech siedzi na 90 km/h
> i tak dojedzie szybciej niż po DK, gdzie co chwila jest obszar zabudowany.
>
Lewy pas dla prędkości=140 a prawy dla reszty świata? Dziwne podejście.
Poza tym prędkość powinna być dostosowana do warunków na drodze.
--
pozdrawiam
MD
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.13 14:55 AL
- 26.06.13 14:57 Mario
- 26.06.13 15:00 MadMan
- 26.06.13 15:00 Maciek
- 26.06.13 15:03 RoMan Mandziejewicz
- 26.06.13 15:04 Mario
- 26.06.13 15:04 Franc
- 26.06.13 15:05 RoMan Mandziejewicz
- 26.06.13 15:07 Mario
- 26.06.13 15:08 Michoo
- 26.06.13 15:08 Franc
- 26.06.13 15:10 Mario
- 26.06.13 15:16 A.L.
- 26.06.13 15:18 AZ
- 26.06.13 15:18 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=