  • Data: 2009-03-24 15:44:17
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 12:13, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
    > hello
    >
    > W ramach dyskusji na temat najbardziej syfiarskiej strony ktoś podał coś
    > takiego:
    >
    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    A ja - jak kilku innych - widzę w tych kolażach coś, co pozwala nawet
    kicz nazwać dziełem sztuki. Facet może ma dziwne pomysły, może gust
    nienajlepszy, ale jednak jest w tym jakiś przebłysk geniuszu, coś
    więcej niż tylko prosta chęć pochwalenia się przed światem swoimi
    umiejętnościami składania obrazków z klocków w PS. Natomiast rozwaliło
    mnie to:
    http://www.czaf.jpn.pl/umowa.htm

    Po prostu rewelacja. Widać, że Jacek Piotr "w wolnych chwilach jest
    poetą":)

    FR