  • Data: 2009-08-30 15:44:16
    Temat: Re: Mistrzostwa Świata Wioślarzy
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jakbyś miał to duże białe co miało to małe czarne to byłoby lepiej... ;)

    klilka mogło by być bliżej i lepiej ale niektóre są szeroko.
    chciałem trochę pokazać ten piękny fragment Poznania.

    a ten 'mały czarny' chyba się przeliczył bo zajmował tylko stanowisko na
    starcie nie był zbyt ruchliwy. pewnie robił zdjęcia portretowe w połowie
    dystansu:-)

    a często moja 300 udowadnia, że przejrzystość powietrza często ogranicza
    zakres ogniskowych do wykorzystania.