  • 11. Data: 2011-02-02 22:06:12
    Temat: Re: Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/Słowacja
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości news:

    > Ta autostrada powinna przecinać kraj od jednej granicy do drugiej, a jest
    > od Nowego Tomyśla do Łodzi, przesunięto granice niemiecką wgłąb Polski? Na
    > Euro miało wszystko wystrzelić, miały być autostrady, hotele, lotniska,
    > koleje i ch.. wie co jeszcze.

    Do Euro jeszcze rok, więc napisz w czerwcu 2012 że masz problem.
    Na razie gadasz od rzeczy.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_%22Y%22

    Dokładnie:
    "Rozpoczęcie budowy pierwszego odcinka linii (Warszawa Centralna - Łódź
    Fabryczna) możliwe jest na przełomie 2013/2014 i ma kosztować 10 mld
    euro[6]. Zakończenie budowy tego odcinka planowane jest na lata
    2016/2017[4], oddanie całej linii do eksploatacji możliwe jest według
    różnych specjalistów w latach 2019[7] lub 2020[8]."

  • 12. Data: 2011-02-05 17:23:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 02.02.2011 Marcin Rolicki <m...@W...gazeta.pl> napisał/a:

    > Polska to kraj środkowo-europejski. Tak jak Czechy i Słowacja. Z którymi to
    > wyłącznie Polska powinna organizować mistrzostwa Euro 2012. Ukraina to kraj
    > wschodni. Oraz Rosja czy Białoruś. Przy tej organizacji Euro nie należy się
    > dopatrywać niczego innego, ani sieci autostrad, ani zmodernizowanej kolei,
    > nic. Nie należy się dopatrywać niczego innego prócz myśli rosyjskiego
    > marketingu politycznego spod pióra SLD/PZPN.

    Ale byłeś tam, czy tak sobie gdybasz? Bo szczerze to się za bardzo nie różnimy,
    kiedyś byliśmy jednym państwem.

  • 13. Data: 2011-02-05 19:01:09
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Ale byłeś tam, czy tak sobie gdybasz? Bo szczerze to się za bardzo nie
    > różnimy,
    > kiedyś byliśmy jednym państwem.

    O kiedy? Był taki kraj PolskoCzechosłowacja? Czy może w ZSRR były takie
    republiki? Musiałem przespać tę lekcję historii.
    A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

  • 14. Data: 2011-02-05 21:15:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 05.02.2011 pyton <p...@o...no> napisał/a:
> [...]
    >
    > O kiedy? Był taki kraj PolskoCzechosłowacja? Czy może w ZSRR były takie
    > republiki? Musiałem przespać tę lekcję historii.

    Polska sięgała na tereny dzisiejszej Ukrainy, np Lwów.

    > A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

    Jak i Litwa, Łotwa i Estonia - IMO

  • 15. Data: 2011-02-06 10:35:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 05.02.2011 20:01, pyton pisze:
    > A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

    i to w wielu dziedzinach, bo odsunęli wszystkich nierobów takich
    jak nasz jk, co tylko gębą kłapią od 20-stu lat to samo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux