  • 1. Data: 2011-02-01 21:38:46
    Temat: Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/Słowacja
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kto zadecydował i dlaczego o miejscu rozgrywek mistrzostw Europy na Ukrainie i
    w Polsce? Czy to ci sami ludzie, którzy kierują skorumpowanymi sędziami
    piłkarskimi? Czy też odwrotnie, to skorumpowanie sędziowie, kierują polskimi
    meczami. Jakie interesy przyświecały działaczom Polskiego Związku Piłki
    Nożnej, aby mecze rozgrywane były w Polsce razem z Ukrainą. Działacze PZPN
    pokazali, że są mistrzami w szkodzeniu piłce nożnej, czy chcieli też
    zaszkodzić Polsce? Organizowanie mistrzostw w Polsce i na Ukrainie zaszkodzi
    wizerunkowi Polski. Ukraina to źle postrzegany skorumpowany rosyjski kraj.
    Dołączenie do tego Polski rzuci na nasz kraj cień rosyjskiego bałaganu. Ciężko
    wypracowywany wizerunek europejskiego kraju odłączonego od bloku wschodniego
    zostanie cofnięty. Czy to na celu (podtekst polityczny) mieli spindoktorzy
    spod znaku Listkiewicza? Ukrainę trzeba było zostawić w spokoju. Najlepszym
    miejscem do organizacji mistrzostw, jeśli Polska miałaby już z jakimś innym
    krajem organizować mistrzostwa (Grecja dała rady sama, Portugalia dała rady
    sama) były Czechy i Słowacja. Nie zaszkodziłoby to wizerunkowi Polski, tak jak
    zaszkodzi jeśli mistrzostwa będą organizowane w 2012 przez Polskę i Ukrainę.
    Kto chciał takich mistrzostw? Kto pytał Polaków o zdanie? Czy chcą być z
    prorosyjską Ukrainą. Euro 2012 Polska-Czechy/Słowacja tak. Dla Euro 2012
    Polska-Ukraina twarde nie.

  • 2. Data: 2011-02-01 22:21:06
    Temat: Re: Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/Słowacja
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-02-01 22:38, Marcin Rolicki pisze:
    > Kto zadecydował i dlaczego o miejscu rozgrywek mistrzostw Europy na Ukrainie i
    > w Polsce?

    Zgłosili komuniści (styczeń 2004), wygrali PiSowcy (kwiecień 2007). Ich
    się pytaj.

  • 3. Data: 2011-02-02 13:18:54
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ii9uh6$lup$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Kto chciał takich mistrzostw? Kto pytał Polaków o zdanie? Czy chcą być
    > prorosyjską Ukrainą. Euro 2012 Polska-Czechy/Słowacja tak. Dla Euro

    A Polska to niby zajebisty zachodni kraj?
    Wizerunek europejskiego-cywilizowanego kraju? Cokolwiek jarasz, zmniejsz
    dawkę.
    Bedzie gówno jak zwykle, planują i projekturą już od 4 lat i oprócz paru
    drętwych stadionów nic nie powstaje.

  • 4. Data: 2011-02-02 13:33:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 14:18, pyton pisze:
> [...]
    > dawkę.
    > Bedzie gówno jak zwykle, planują i projekturą już od 4 lat i oprócz paru

    eeee tam gadasz. coś zostanie, jak pseudo nie zdemoluje...

  • 5. Data: 2011-02-02 14:44:18
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > eeee tam gadasz. coś zostanie, jak pseudo nie zdemoluje...

    To tylko w Shreku tak było: widzę autostrady i stadiony, pokaż mi jak i
    czym mam dojechać, żyje w wiosce o nazwie Poznań, pierdolą tylko o
    remoncie dworca od lat, szybkiej kolei nie będzie, autostrady do granicy
    ani do Warszawy nie ma, lotnisko to jakiś żart.
    Nie wiem kto wydal zgodę na Euro w tym burdelu.

  • 6. Data: 2011-02-02 14:50:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości news:

    > To tylko w Shreku tak było: widzę autostrady i stadiony, pokaż mi jak i
    > czym mam dojechać,

    A dokąd nie możesz dojechać biedactwo?

    >żyje w wiosce o nazwie Poznań, pierdolą tylko o remoncie dworca od lat,
    >szybkiej kolei nie będzie,

    I nigdy nie miało być do Euro, to temat na następne dziesięciolecia.

    > autostrady do granicy ani do Warszawy nie ma,

    Jest w budowie, dość zaawansowanej zresztą.
    Akurat ona powstanie do Euro.

  • 7. Data: 2011-02-02 17:27:30
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > A Polska to niby zajebisty zachodni kraj?

    Polska to kraj środkowo-europejski. Tak jak Czechy i Słowacja. Z którymi to
    wyłącznie Polska powinna organizować mistrzostwa Euro 2012. Ukraina to kraj
    wschodni. Oraz Rosja czy Białoruś. Przy tej organizacji Euro nie należy się
    dopatrywać niczego innego, ani sieci autostrad, ani zmodernizowanej kolei,
    nic. Nie należy się dopatrywać niczego innego prócz myśli rosyjskiego
    marketingu politycznego spod pióra SLD/PZPN.

  • 8. Data: 2011-02-02 20:46:57
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    wiadomości news:4d496f44$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...

    > A dokąd nie możesz dojechać biedactwo?

    Do granicy niemieckiej koniku ani dalej niż do Łodzi na wschodzie

    > I nigdy nie miało być do Euro, to temat na następne dziesięciolecia.

    Aha czyli jest super, bo teraz powiemy ze nie miało być na Euro, będzie
    na EURO2040 w Kazachstanie

    > Jest w budowie, dość zaawansowanej zresztą.
    > Akurat ona powstanie do Euro.

    Jaaasne koniku

  • 9. Data: 2011-02-02 21:47:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Do granicy niemieckiej koniku ani dalej niż do Łodzi na wschodzie

    Ciekawe, ja jakoś dałem radę dojechać i na zachód od Nowego Tomyśla i na
    wschód od Łodzi.
    Wiązanie braków większej ilości autostrad tu i teraz z Euro to jakieś
    nieporozumienie jest.
    Bez Euro na pewno nie byłoby z nimi lepiej, a zapewne gorzej.

    >szybkiej kolei nie będzie,

    > Aha czyli jest super, bo teraz powiemy ze nie miało być na Euro

    Nie teraz.
    Nigdy nie miało być.
    Pierwsze plany Ygreka to był rok 2018.
    Zapewne nierealny, fachowcy mówili o tym też od razu.

  • 10. Data: 2011-02-02 21:56:43
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    wiadomości news:4d49d0d7$0$2508$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, ja jakoś dałem radę dojechać i na zachód od Nowego Tomyśla i
    > na wschód od Łodzi.

    A co ja napisałem konio, jak nie własnie dokladnie to samo?
    Ta autostrada powinna przecinać kraj od jednej granicy do drugiej, a
    jest od Nowego Tomyśla do Łodzi, przesunięto granice niemiecką wgłąb
    Polski? Na Euro miało wszystko wystrzelić, miały być autostrady, hotele,
    lotniska, koleje i ch.. wie co jeszcze.

    > Nie teraz.
    > Nigdy nie miało być.
    > Pierwsze plany Ygreka to był rok 2018.
    > Zapewne nierealny, fachowcy mówili o tym też od razu.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_%22Y%22
    Mi szkoda życia na czekanie, nawet Twoje wnuki tym nie pojada, spadam z
    tego chorego kraju w maju