    Date: Sat, 30 Mar 2013 15:47:16 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mistrzem zostaje HTC One, iPhone to pikus

    On 3/30/2013 3:23 PM, atm wrote:
> [...]
    smartfonem-ktorego-nie-da-sie-naprawic

    > Wiekszosc osob, ktorym cos sie popsuje. Moja Defy byla w serwisie dwa
    > razy, N8 raz, SGS2 raz.
    Oczywiscie naprawy odbyly sie na gwarancji, ale
    > nie widze powodu, zeby tylko z powodu owczego pedu zmieniac chocby SGS2
    > na cokolwiek innego jesli dobrze mi sluzy. Gwarancja niebawem sie konczy
    > i jakiekolwiek usterki nie wystapia bedzie mozna je szybko i rozsadnie
    > tanio usunac, zas w przypadku tych klejonych urzadzen jest spore
    > prawdopodobienstwo wyrzucenia do kosza. W serwisowanie iPadow bawi sie
    > jeszcze sporo osob, niekoniecznie tak bedzie ze sprzetem HTC.
    > Wg mnie jest to chamskie postarzanie produktu i tu nie chodzi tylko o
    > kase ale o ekologie.

    skad wiesz, ze go naprawili, a nie dali ci innego dzialajacego, albo nie
    przelozyli dzialajacych bebechow do obudowy twojego telefonu. to sie
    chyba nie nazywa naprawa. ja bym przynajmniej tego tak nie nazwal.
    zresztą, chyba sam termin "naprawa" ulega przedefiniowaniu.
    z tego co widze na okolo mnie, to takiego sprzetu sie nie reperuje, ale
    wymienia na egzemplarz refurbished/recertified (zalezy jeszcze, jakie
    uszkodzenie i w ktorym momencie gwarancyjnym i jaki plan gwarancyjny).
    co sie potem z tymi telefonami dzieje, nie wiem i zasadniczo
    uzytkownika, to nie interesuje. sadze, jednak, ze nie laduje w smieciach
    gdzies w Nigerii. w ciagu 24 godzin od zgloszenia uzytkownik ma nowy,
    sprawny telefon, a popsuty odsyla.

    ale nawet jesli jeszcze istnieje sprzet tego typu, ktory daje sie
    "naprawic" w "zakladzie", to wkrótce juz zniknie. glupio jednak z
    bateria, ktora uzytkownik, sadze, powinien miec mozliwosc samemu wymienic.
    w przypadku HTC One jest to cena, za jego solidne wykonanie. ja z tym
    nie mam najmniejszego problemu. <rs>