  • 51. Data: 2010-04-01 12:53:57
    Temat: Re: Mioekowe pu?apki
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:2lu8r5dgdh1mpmmgat3g9krrvdhqoimfg9@4ax.com...

    > Przypiety w celu zeby koledzy wiedzieli co robic jak zlapia
    > warszawiaka ? :-)

    poniekad pewnie tez, w kazdym razie nie miescilo im sie takie zachowanie w
    glowie

  • 52. Data: 2010-04-01 12:58:06
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 08:25:44 +0200, Michał Gut wrote:
    >w bardzo prosty sposob ci to wyjasnie (ta forma wyjasnienia zostala gdzies
    >zaslyszana ale spodobala mi sie bo dosc dobrze odwzorowuje prawde).
    >odpowiedz na 3 pytania:
    >-dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?
    >-okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?
    >-a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w ostatnim roku?
    >
    >jesli na wszystkie pytania odpowiedziaes 'nie' to masz za co byc im
    >wdzieczny i za co miec szacunek. nadstawiaja leb za gowniane pieniadze zebys
    >mogl sobie spac spokojnie.

    A kto powiedzial ze przeczaca odpowiedz na powyzsze to zasluga
    policji?
    Zobacz np na statystyki skradzionych pojazdow przez ostatnie 10 lat -
    zasluga policji ?

    Mnie ostatnio zlapali zlodzieja w samochodzie na goracym uczynku, i za
    to mam szacunek. Za pare innych kontaktow nie.

    J.

  • 53. Data: 2010-04-01 13:24:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bo po to nad kazdym musi byc nadzor

    to samo z pracownikami - zostaw ich bez nadzoru i kontroli w firmie to po
    kilku dniach bedzie cyrk na kółkach

    twoj przypadek dowodzi ze sa sprawni i przydatni ale trzeba odpowiednio
    mocno nacisnac w odpowiednie miejsce. w koncu nie moga puszczac patroli
    wszedzie non stop- musieli by zatrudnic 1/5 miasta do patrolowania:)

  • 54. Data: 2010-04-01 13:25:43
    Temat: Re: Mi?kowe pułapki
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zobacz np na statystyki skradzionych pojazdow przez ostatnie 10 lat -
    > zasluga policji ?

    a kogo? chyba nie zlodziei nawracajacych sie cudownie?
    auta nadal gina ale glownie na czesci.

    rozbijanie duzych dziupli poprawilo statystyki

  • 55. Data: 2010-04-01 13:27:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 1 Apr 2010 12:15:05 +0200, Artur(m) <m...@i...pl>
    wrote:

    > Napisz wniosek do zarzadu dróg wojewódzkich lub na policję
    > aby wyjaśnili w jakim celu ustawiono ograniczenie na tej doskonałej drodze
    > albo żeby zweryfikowakli decyzję o ograniczeniu prędkości.
    >
    > Nie będziesz musiał konać.

    Sugerujesz, że będzie to pierwsza w Łodzi ulica z dozwoloną
    setką? ;>>

    r.
    _____________

  • 56. Data: 2010-04-01 13:31:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hp1viu$rgn$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > bo po to nad kazdym musi byc nadzor
    >
    > to samo z pracownikami - zostaw ich bez nadzoru i kontroli w firmie to po
    > kilku dniach bedzie cyrk na kółkach

    Z tą różnicą, że tak naprawdę to obywatele są pracodawcami "władzy" i
    właścicielami majątku, a nie odwrotnie, jak to tym drugim się wydaje.
    A to zasadniczo zmienia postać rzeczy, nie sądzisz?

  • 57. Data: 2010-04-01 13:33:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Mieszkałem niedaleko ulicy prowadzącej do bazy prewencji,
    > szeroka droga, dwa pasy w każdą stronę i 50, a miejscami 40.
    > Skonałbyś.

    no nie powiesz mi ze tam sie zasadzali

    a o durnych ogaraniczeniach sie juz wypowiedzialem - mamy inzyniera ruchu
    ktory chroni swoja dupe i naklada ograniczenia (afaik jesli statystyki beda
    zle to jego dupa obrywa).

    duzo zalezy od miejsca...i od tablic....

    kiedys w gdansku zgubilem sie noca (nie mialem wtedy nawigacji a mapa jaka
    mialem na 3 stronach przedstawiajacych ten sam fragment miasta, miala 3
    rozne wersje drog - nie pokruwakace sie). Wsiadl mi radiowoz na ogon i
    jechal za mna kilka kilometrow, przyczail mnie jak skrecilem na pustej (noc)
    drodze ze srodkowego pasa w lewo (a byl do jazdy prosto) i jeszcze probowal
    mnie drapnac za jazde lewym pasem (a szukalem zawrotki lub skrzyzowania zeby
    zawrocic). Gotowym zalozyc sie ze to dlatego ze rejestracje mialem
    zaczynajaca sie od WPI....

    tak wiec ja tez mialem do czynienia z burakami i nic na to nie poradze.

    Tak samo kiedys za bydgoszcza (lub toruniem) wyjezdzalismy z nieduzego
    miasteczka i droga prosta az po horyzont, dookola pola. ustawili sie na
    WYLOCIE z miasta łapiąc tych co sie rozpedzali pomiedzy tymi polami. nie
    lapali tych co z duza predkoscia wjezdzali do miasta.... wiec coz....

    policjanci sa jak wszyscy inni ludzie - nic nie jest doskonale.

    sir

  • 58. Data: 2010-04-01 13:42:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > mysle, ze trzeba to zglosic do prokuratury. Bo ruzimiem, ze sugerujesz, ze
    > ktos ich tam siłą?

    nie uwierzysz..... niektorzy czuja powolanie bo sa idealistami
    ida tam bo chca cos dobrego zrobic.

    czesc idzie bo majac dobra kondycje fizyczna wydaje sie ta praca ciekzwsza
    niz agencja ochrony czy bramkarz

    > Generalnie masz racje. Rozmawiajac z policjantami, przewaznie jest całkiem
    > miło.
    > Pytanie tylko, w ktorej kategorii zapiszesz miłego policjanta, ktory daje
    > ci mandat za przekroczenie predkosci 70/100 na pustej dwupasmowej drodze?

    zalezy ale na pustej dwupasmowce przy 100/70 to do burakow
    przy 130/70 to do dobrych policjantow
    powyzej to juz sam sie prosze o sciagniecie do parteru nawet na dwupasmowce
    pustej (notabene kiedys rozjechalbym pieszana nieoswietlonym przejsciu dla
    pieszych na 2pasmowce - pustej. Uratowalo mnie tylko moj refleks i spokojna
    predkosc - jakies 70/50). Jeszcze obciaza mnie to ze gadalem przez telefon
    bez bluetootha. ale jakbym jechal szybciej to bym ją zmiótł z tych pasów.
    miesiac pozniej pojawilo sie tam oswietlenie.

    > Az zazdroszcze ci tego idealizmu.

    troche idealizmu jesli chodzi o policje siedzi we mnie.
    scyzoryk sie otwiera mi jak widze chwdp (przepraszam... jak widze hwdp -
    otweera sie drugi).

    i tym bardziej ich szanuje - wiem ze nadstawiaja akrku. a ze nie wszystko
    idzie cudownie i idealnie (kradziez w moim sklepie i wandalizm byly
    umorzone).....

    sir

  • 59. Data: 2010-04-01 13:43:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > ...a potem wraca.

    ...kwota nijak nie zwiazana z tym co zebrali w mandatach.

  • 60. Data: 2010-04-01 13:43:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hp20kc$rng$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > nie uwierzysz..... niektorzy czuja powolanie bo sa idealistami
    > ida tam bo chca cos dobrego zrobic.

    I oni do drogówki idą?
    No to takimi dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.