  • 121. Data: 2010-04-02 16:11:01
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > U nas się podpisuje umowy zabraniające jakiejkolwiek poprawy
    > przepustowości dróg w szerokich okolicach nielicznych, cholernie drogich
    > autostrad.

    Niekiedy nawet się tą przepustowość celowo zmniejsza. Nazywa się to
    "uspokajaniem ruchu".

    --
    cokolwiek

  • 122. Data: 2010-04-02 16:14:32
    Temat: Re: Miskowe pułapki
    Od: to <t...@a...xyz>

    Budzik wrote:

    > to tu ja jestem wiekszym idealista.
    > Zakładam, ze wplyw ma działalnosc policji ogólnie.

    No tak, ale ja pisałem o przyczynach spadku kradzieży w ostatnich latach.
    Policja była i wcześniej. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 123. Data: 2010-04-02 17:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MichałG g...@w...pl ...

    > w prosty i tani sposób można udowodnić przekroczenie predkości - radar i
    > spozycie - alkomat. Wiec to robią
    > reszta wymage pewnej inwencji i dyskusji w sądzie - wiec po co. To nie
    > oni wymyslili, że racje ma zawsze obywatel a policjant może mu naskoczyć

    gdzie oboiwazuje taka zasada? Bo w sadach to raczej odwrotnie.

    > .... działają racjonalnie.

    oczywiscie.
    Z tym, ze wszystko zalezy od przyjetej definicji tego słowa...

    To tak jak 1+1 czasem równa sie 2 a czasem 10.

  • 124. Data: 2010-04-02 18:30:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 07:35:36 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > do formacji powinienes. to nie oni stanowią przepisy, oni je mają obowiazek
    > egzekwowac

    Jak również - mają obowiązek tych samych przepisów przestrzegać. Niech
    zaczną to czynic.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 125. Data: 2010-04-04 01:27:39
    Temat: Re: Mi?kowe pułapki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 13:54:04 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >czyli jednak mandaty?

    Wplyw z mandatow raczej mi nie pasuje do "oszczednosci", ale moze.

    J.

  • 126. Data: 2010-04-04 08:58:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wplyw z mandatow raczej mi nie pasuje do "oszczednosci", ale moze.

    niby nie, ale per saldo mogłoby im tak wyjsc.