  • 11. Data: 2010-04-01 08:29:03
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Michał Gut pisze:
    > -dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?

    Nie, bo ludzie nauczyli sie nie szwedac tam, gdzie takowy mozna dostac.

    > -okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?

    Wiesz, okna, drzwi przeciwlamaniowe, alarmy, itd. Spoleczenstwo dba samo
    i siebie.

    > -a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w ostatnim roku?

    Wybili

    MarcinJM

  • 12. Data: 2010-04-01 08:35:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *Michał Gut* napisał(-a):

    > wiesz o tym ze policjant zlapany na wykroczeniu drogowym takze po cywilu
    > ma duzo ciezsze konsekwencje niz zwykly obywatel? fakt, trzeba zlapac.

    To każdego obywatela sprawdzają, czy aby nie policjant? W końcu chyba żaden
    nie ma tego na czole wyryte, chyba że na dzień dobry przy kontroli macha
    legitymacją.

    ("sprawdzić czy nie ksiądz")

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2010-04-01 08:39:04
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <> napisał w wiadomości ...

    > w bardzo prosty sposob ci to wyjasnie (ta forma wyjasnienia zostala gdzies
    > zaslyszana ale spodobala mi sie bo dosc dobrze odwzorowuje prawde).
    > odpowiedz na 3 pytania:
    > -dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?
    > -okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?
    > -a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w ostatnim roku?
    >
    > jesli na wszystkie pytania odpowiedziaes 'nie' to masz za co byc im
    > wdzieczny i za co miec szacunek.

    wdzięczny to w tej sytuacji może być aniołowi stróżowi, swojemu
    szczęściu, własnej przedsiębiorczości, czterolistnym koniczynom,
    podkowom i wszystkim innym gadżetom i talizmanom :)
    Na moją znajomość Policji (a znam ich trochę, włącznie z jednym
    byłym komendantem wojewódzkim) to Policja w najlepszym wypadku
    będzie gdzieś w drugiej pięćdziesiątce czynników, które na to wpłynęły...

  • 14. Data: 2010-04-01 08:39:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chyba w snach. Kto go złapie?

    pytanie jest zle postawione, bo po cywilu zlapie, pytanie kto go ukarze :)

    aczkolwiek znam przypadek, gdy policjant z warszawskiej drogowki ukaral
    mandatem policjanta z poznanskiej drogowki, wiedzac ze to "kolega z firmy",
    mandat dosc dlugo wisial na komendzie przypiety do tablicy korkowej ;)

  • 15. Data: 2010-04-01 08:49:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Gut m...@w...pl ...

    > do formacji powinienes. to nie oni stanowią przepisy, oni je mają
    > obowiazek egzekwowac

    problem jest jednak troche bardziej skomplikowany.
    Jest mnostwo przepisów, które równiez maja egzekwowac, a jednak tgo nie
    robia tak gorliwie. Niemniej mysle, ze podpuszczasz, a mechanizm doskonale
    rozumiesz.

  • 16. Data: 2010-04-01 09:02:07
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-01 08:22, to pisze:

    > Chyba w snach. Kto go złapie?

    Kruk krukowi oka nie wykole niestety.

    Pozdrawiam !!

  • 17. Data: 2010-04-01 09:08:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To każdego obywatela sprawdzają, czy aby nie policjant? W końcu chyba
    > żaden nie ma tego na czole wyryte, chyba że na dzień dobry przy kontroli
    > macha legitymacją.

    nie ale jak legitymuje sie podczas kontroli legitymacja policyjna - to
    zwykle kolega kolegi nie ruszy. co innego fotoradar.

  • 18. Data: 2010-04-01 09:12:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ja bym, owszem, nie chciał i nie pracuję.

    wiec odwalaja robote do ktorej nie chcialbys sie dotykac

    > Tylko jakoś wszystkie moje kontakty z policjantami (kilkanaście) lokowały
    > się w oparach absurdu, przy czym dodam, że ani razu nie chodziło o mandat.

    statystycznie rzecz biorac mozna wygac 6tke w duzego lotka.
    moze trafiales na patafianow, a moze mieli zly dzien, a moze im sie nudzilo
    cholera wie. nie przepadam za kontaktami z policja bo zawsze wiaza sie z
    czyms nieprzyjemnym badz negatywnym - kradziez z mojej firmy, mandat itd

    > Chyba w snach. Kto go złapie?

    fotoradar, wewnetrzna albo sluzbista

  • 19. Data: 2010-04-01 09:12:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Gut m...@w...pl ...

    > pewnie ze nie sa w stanie wszyustkiego wyegzekwowac, za malo ich, za
    > malo sprzetu, za slaby motywator finansowy.

    A moze jednak zle ustawione priorytety zadan?

  • 20. Data: 2010-04-01 09:12:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Gut m...@w...pl ...

    > swieci nie sa, ale wierz mi nie chcialbys pracowac jako policjant (nie
    > mowie tu stricte o drogówce a ogolnie, drogowka to tylko wydzial z
    > calej organizacji).

    mysle, ze trzeba to zglosic do prokuratury. Bo ruzimiem, ze sugerujesz, ze
    ktos ich tam siłą?

    > w duzej mierze sa porzadnymi ludzmi o przekroju spolecznym - czyli
    > jesli w poslce mamy dajmy na to 10% ludzi aktywnych z energia, 70%
    > zwyklych szaraczkow i 20% odpadów zdemoralizowanych, egoistycznych
    > kutasów to w policji tez bedziesz mial zblizony rozklad. tak samo na
    > drodze i tak samo wsrod sprzedawcow bulek, 8 razy trafisz na mila
    > obsluge a 9 osoba bedzie burakiem.

    Generalnie masz racje. Rozmawiajac z policjantami, przewaznie jest całkiem
    miło.
    Pytanie tylko, w ktorej kategorii zapiszesz miłego policjanta, ktory daje
    ci mandat za przekroczenie predkosci 70/100 na pustej dwupasmowej drodze?

    > nie skonalbym z pragnienia.

    zdziwiłbys sie.
    I ja ich nawet nie dziwie - niewidze sensu jechania passatem 50 w terenie
    zabudowanym.

    > wiesz o tym ze policjant zlapany na wykroczeniu drogowym takze po
    > cywilu ma duzo ciezsze konsekwencje niz zwykly obywatel? fakt, trzeba
    > zlapac.

    Az zazdroszcze ci tego idealizmu.
    Sam tez byłem taki całkiem niedawno.
    Wystarczyło dostac mandat w miejscu gdzie nie było ograniczenia, nastepnie
    zglosic to i dowiedziec sie, ze gówno ich to obchodzi (zły znak stoi do
    dzis), zgłosic dwa razy kradziez i zobaczyc procedury działania.
    Sorry, policja nie jest od tego, zeby byc miła. Ma byc skuteczna. Ale
    skutecznosci nie zmierzysz iloscia wystawionych mandatów czy iloscia
    zlapanych przestepców (czytaj pijanych rowerzystów).