  • Data: 2009-04-20 14:03:15
    Temat: Re: Minolta 5400HS z Sony A200 - działa ?
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikrobi pisze:
    > Nie-HSD będzie działać w trybie manual, body nie kontroluje siły
    błysku.
    > Czyli błyska siłą ustawioną na lampie.

    Niestety to prawda ! 5400HS działa tylko w trybie manual !
    Niedawno kupiłem taką lampe i mimo zapewnień sprzedającego - NIE DZAŁA
    automatyka; z A200 działa tylko zoom lampy, reszta jak manual !!!
    Zakup wyjątkowo nie trafiony !! Ratuje mnie tylko fakt posiadania
    Minolty 8000i - czasem sobie zaświece z auto !
    --
    pozdrawiam, Karaś