  • Data: 2009-10-26 15:56:13
    Temat: Re: Miniwieza - ile bylo sledzi ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie mam pod ręką żadnej obudowy typu miniwieża, a chciałbym uruchomić starszą płytę
    Gigabyte GA-5AX (zasilanie ATX) - dość długą, bo
    > z 2 złączami ISA, 5 złączami PCI i 1 złączem AGP - razem potrzeba więc aż 8 śledzi.
    Czyli to jest "pełny" ATX, a nie mikroAtx (oznaczany matx czasem). Na
    pewno 8 śledzi to nie miało, wg standardu ATX jest 7 (może sąsiadujące
    PCI i ISA "zachodzą" na siebie i używają tego samego śledzia?)

    > Czy były takie obudowy mini-tower?
    Nie ma definicji chyba, co jest mini-tower a co nie, przeważnie
    przyjmuje się mini-tower = mikro-atx, ale jest dużo obudów "prawie mini"
    a z miejscem na pełną płytę ATX. Albo choćby obudowy "desktop".

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173