    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miniaturowa przetwornica 230V -> 12V
    Date: Fri, 3 Feb 2012 17:25:53 +0100

    Hello Mario,

    Friday, February 3, 2012, 5:11:03 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > No zgadza się. Nie ma tylko filtra sieciowego ale to drobiazg.

    Ależ ma. Nie na dławiku skompensowanym ale nadal jest to filtr.
    Wystarczajacy dla tej mocy.

    [...]

    > Wydawało mi się, że DPA pasowałby bez zmiany płytki. Tylko przełożyć
    > inaczej 2 czy 3 piny. No i na transformatorze inna ilość zwojów - może
    > tylko na pierwotnym. Docelowo chciałbym zrobić żeby tę samą płytkę z
    > zasilaczem (i resztą układu), dało się użyć do 24V.

    Dlatego tez zawsze namawiam do umieszczania zasilacza na odrębnej
    płytce.

    [...]

    > Faktycznie. Kiedyś gdy patrzyłem to przykłady wydawały mi się trochę za
    > duże geometrycznie. Nie jest tak źle al;e płytka mogłaby być trochę
    > mniejsza.

    Oczywiście, że mogłaby. To jest realizacja projektu wzorcowego.
    Przecież na podstawie rysynku tej płytki można zrobić własną - lepszą.
    I użyć dławika skompensowanego - na przykład maleństwo DUS-9,8:
    http://www.feryster.pl/polski/dus98uu.php

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl