  • Data: 2011-12-09 11:03:38
    Temat: Re: Mini instalacja solarna
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AlexY,

    Friday, December 9, 2011, 10:47:24 AM, you wrote:

    > Kolektory rurowe próżniowe działają nawet zimą

    Szczególnie dobrze, gdy sa przykryte śniegiem a niebo pokrywają gęste
    chmury.

    > Fajna sprawa ale trzeba mieć coś więcej niż kawałek dachu do tego. A w
    > razie awarii bez koparki ani rusz :)
    > Chyba że zwykłą klimę masz na myśli bo i tego typu rozwiązanie widziałem
    > http://www.standard.com.pl/pompy_ciepla/index.php

    Jedno z wielu, możliwych rozwiązań. Istita jest to, że pobiera z
    otoczenia tyle ciepła, ile budenek oddaje minus żuzyta energia
    elektryczna na zasilanie.

    > BTW. Wątek o diodzie 100W znikł razem ze wszystkim sprzed około tygodnia
    > u mojego dostawcy neta

    Od czego są Google?

    > więc odpowiem Ci tutaj

    > ADC i procek jakiś prosty, przy okazji można pare featuresów dorobić

    Ale po co? Żeby sobie utrudnić? UC3843 kosztuje 95 groszy. I się nie
    zawiesi.

    Daj link do projektora.

    --
    Best regards,