  • 11. Data: 2012-06-24 13:32:54
    Temat: Re: Mikroskop
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-23 23:57, AlexY pisze:

    > Piszę z własnego doświadczenia, wierzyć nikt mi nie musi, używam go
    > kilkadziesiąt razy dziennie po średnio 2 minuty, za każdym razem jak
    > kończę mam ból oczu przez kilkanaście sekund. Ustawiony idealnie bo
    > inaczej to 15s patrzenia nie mogę wytrzymać, można powiedzieć że zaczęło
    > się po około 2-ch latach użytkowania.

    Mam Eschenbacha, nie obserwuję takich efektów. Generalnie jestem z niego
    bardzo zadowolony.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 12. Data: 2012-06-24 13:39:18
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

    > Mam Eschenbacha, nie obserwuję takich efektów. Generalnie jestem z niego
    > bardzo zadowolony.

    Ja używam Zeissa operacyjnego na statywie. Staroć, rocznik chyba 1965, ale
    działa świetnie i też nie obserwuję jakichkolwiek problemów ze wzrokiem.

    Waldek

  • 13. Data: 2012-06-27 10:45:59
    Od: "JaC" <j...@e...pg.gda.pl>

    https://www.hurt.com.pl/mikroskop-usb-pentagram-micr
    o-lab-2-0-p-1720-2,p9303.html 180zł
    "MiSter" <_...@w...pl> wrote in message
    > Możecie doradzić jakiś model?

    Elektrolot, przyjedź pooglądasz sobie te luty na miejscu - szkoda pieniędzy
    ;-)
    ;-)

    MiSter

  • 14. Data: 2012-06-27 16:33:48
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w wiadomości

    > Mam Eschenbacha, nie obserwuję takich efektów. Generalnie jestem z niego
    > bardzo zadowolony.

    coś takiego ?
    http://allegro.pl/mikroskop-stereoskopowy-oswietleni
    e-eschenbach-i2430801269.html
    nie za małe toto ?

  • 15. Data: 2012-06-27 20:11:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-27 16:33, sundayman pisze:

    > coś takiego ?
    > http://allegro.pl/mikroskop-stereoskopowy-oswietleni
    e-eschenbach-i2430801269.html

    > nie za małe toto ?

    Dokładnie to. Statyw samoróbny z pręta stalowego 20 mm. W razie wizyty
    nieproszonych gości można użyć w celach obronnych :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 16. Data: 2012-06-27 22:25:29
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Dokładnie to. Statyw samoróbny z pręta stalowego 20 mm. W razie wizyty
    > nieproszonych gości można użyć w celach obronnych :-)

    no właśnie nie widzę nigdzie statywu w cenie rozsądnej (ebay ma, ale nierozsądne
    ceny...).
    I jak - dobrze widać w tym ? A kolega ma też to podświetlanie led ?
    Szkoda jedynie, że nie ma 3-ciego oka do kamery...no ale może to już wydziwiam,
    w razie
    czego pewnie można wsadzić zamiast jednego oka ?

  • 17. Data: 2012-06-28 00:36:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-27 22:25, sundayman pisze:

    > no właśnie nie widzę nigdzie statywu w cenie rozsądnej (ebay ma, ale
    > nierozsądne ceny...).
    > I jak - dobrze widać w tym ?

    Widać.

    > A kolega ma też to podświetlanie led ?

    Tak. Działa przyzwoicie :-)

    PP

  • 18. Data: 2012-06-28 00:42:59
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Tak. Działa przyzwoicie :-)

    no to kuśwa trzeba będzie wyskoczyć z gotówki...
    Tylko miejsce na biurkach mi się kończy... gdzie to wszystko stawiać ??

  • 19. Data: 2012-06-28 10:41:37
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-28 00:42, sundayman pisze:

    > no to kuśwa trzeba będzie wyskoczyć z gotówki...
    > Tylko miejsce na biurkach mi się kończy... gdzie to wszystko stawiać ??

    Przy okazji: toto pasuje, sprawdziłem.

    http://allegro.pl/proxxon-stojak-wiertarski-micromot
    -mb-140-s-i2393870421.html

    Ale cena mało sympatyczna. Tym bardziej, że do wiertarki ten statyw jest
    tylko "taki sobie".

    Pozdrawiam,
    Paweł