  • Data: 2016-01-09 16:18:06
    Temat: Re: Mikrokontrolery przyjazne dla amatorów
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-09 13:28, Marek wrote:
    [...]
    > Ale nie spojrzą bo teraz wszystko poukrywane w IDE zamiast oparte jak
    > się należy na makefile'ch. Spora część nawet nie ma pojęcia, że jest
    > linker i do czego służy a budowanie jego skryptów to już abstrakcja.
    Mejkfajl też nie załatwia wszystkiego. Ze dwa miesiące chciałem sobie
    podebugować KiCada (czyli duży projekt) który jest budowany za po pomocą
    make (tak, wiem, "wyżej" siedzi CMake) i poległem przy podłączaniu
    odpowiednio skompilowanego kodu pod debugger (aczkolwiek nie
    przykładałem się do tego "tak od serca"). Gdyby CMake potrafił generować
    projekty dla Eclipse CDT używające wewnętrznego buildera zamiast make
    pewnie nie miałbym tego problemu.