    From: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikrofalówka - nie grzeje
    Date: Mon, 5 Jan 2009 09:49:44 +0100

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1dvk5f7u57q7.14h13a1k19nzs.dlg@40tude.net...

    > Hehe, przepraszam, moja wina z tym OT :) Ale jak słusznie jeden z
    > pierwszych przedpiśców zauważył, budowa jest prosta jak u cepa. Bierze sie
    > śrubokręt w garść, miernik w drugą (dzięki temu masz paluchy zajęte i nie
    > wtykasz ich gdzie nie trzeba) i naprawia :)
    > --
    > Jacek

    Zostało mi jeszcze troche zacięcia do elektroniki z czasów szkolnych
    (powiedzmy do technikum włącznie).
    Potem wyszlo na to ze zaczałem zarabiać w branży IT tak więc chyba pozwole
    zarobić komuś kto
    sie tym zajmuje ;)
    A czas, który spędziłbym na oglądaniu mikroweli od środka przeznacze na
    zabawe z dzieciakiem
    tudzież na zarobieniu na naprawe czymś na czym się znam ;D.
    Zbiór srubokrętów posiadam, mierniki też ze 2 lub 3 i jakąs elementarna
    wiedzę, tak więc
    troche mnie korci zeby jednak sobie poogladać jak to jest zbudowane tak ze
    zwykłej ciekawości.

    BHK