  • 11. Data: 2013-01-03 20:32:48
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anerys" napisał w wiadomości
    >nie krępowałem się np. jednej rzeczy grzać na talerzu, a jednocześnie
    >czegoś na ruszcie, pełna moc mikrofal. I ruszt nie grzał się w
    >miejscach, gdzie nie leżał produkt. Insrukcja tez nie zakazywała.

    No dobra, osmieliscie mnie, zapakowalem szklanke wody, ruszt,
    wlaczylem, po minucie szklanka ciepla, a ruszt zimny.

    No to wyciagnalem szklanke ... po 30s ruszt goracy.

    Ale cienki wolframowy drucik to jednak do zoltosci rozgrzewa :-)

    P.S. ktos wie jak uzyskac spektakularne wyniki ... np kawalek
    cienkiego miedzianego drutu - prosty, wygiety, otwarty, zamkniety - no
    i jaki dlugi ma byc ?

    J.

  • 12. Data: 2013-01-03 20:35:29
    Od: butek <e...@i...invalid>

    > P.S. ktos wie jak uzyskac spektakularne wyniki ... np kawalek cienkiego
    > miedzianego drutu - prosty, wygiety, otwarty, zamkniety - no i jaki
    > dlugi ma byc ?

    Łuki chcesz? Zgnieciony w ręce arkusz folii alu włóż ;)
    Zabawa z jedzeniem? Kilka winogron :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 13. Data: 2013-01-03 20:48:28
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Łuki chcesz? Zgnieciony w ręce arkusz folii alu włóż ;)
    > Zabawa z jedzeniem? Kilka winogron :)

    Jajem, jajem go.... ;)
    Kurde, ale było później sprzątania. :(

    Irek.N.

  • 14. Data: 2013-01-03 20:54:47
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 03.01.2013 20:48, Irek N. pisze:

    > Jajem, jajem go.... ;)
    > Kurde, ale było później sprzątania. :(

    Taaa :) Winogrona są fajne, bo świecą przez chwilkę jak żaróweczka
    rowerowa :) No i syfu nie robią :D

  • 15. Data: 2013-01-03 21:31:16
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > No dobra, osmieliscie mnie, zapakowalem szklanke wody, ruszt, wlaczylem,
    > po minucie szklanka ciepla, a ruszt zimny.

    Bo woda pochłania energię.

    > No to wyciagnalem szklanke ... po 30s ruszt goracy.

    Bo woda już nie pochłania energii.

    > Ale cienki wolframowy drucik to jednak do zoltosci rozgrzewa :-)

    Dostał porcję elektronów, nie widać powodów, by nie zaświecił.

    > P.S. ktos wie jak uzyskac spektakularne wyniki ... np kawalek cienkiego
    > miedzianego drutu - prosty, wygiety, otwarty, zamkniety - no i jaki dlugi
    > ma byc ?

    Chodzi ci o doświadczenia z kuchenką?
    Wrzuć w YT hasło "kuchenka mikrofalowa" znajdziesz i sposób gotowania, jak i
    doświadczenia, bezpieczne i niebezpieczne :) z jej użyciem.
    Świecące żarówki:
    http://www.youtube.com/watch?v=mJlwWARz7io
    http://www.youtube.com/watch?v=BtxmnkjprLw (tu pęka)
    http://www.youtube.com/watch?v=VJNDOMnJ5OY
    http://www.youtube.com/watch?v=Wmo1Bk0-F1Y (ta jest przepalona...)
    to tak tytułem tego świecącego drucika :)
    Fajnie wygląda mydło po mikrofalowaniu :)

    Dobra, wiem, że znacie te i inne linki, ale tak mio było podać, co się
    podobało :)

  • 16. Data: 2013-01-03 21:34:47
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    > Jajem, jajem go.... ;)
    > Kurde, ale było później sprzątania. :(

    Kiedyś, po zyt dużej ilości kiełbasy (wspominałem o kuchence w swej byłej
    pracy), tłuszcz wytopiony rozlał się, kompletnie zasyfiając całe urządzenie.
    Parę godzin mi zajęło czyszczenie - trzeba było urządzenie dość mocno
    rozebrać, ale się udało.

  • 17. Data: 2013-01-03 22:04:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irek,

    > Jajem, jajem go.... ;)

    Mydłem, załatwimy go mydłem!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-01-03 22:13:23
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:9161938242$20130103220449@squadack.com...
    > Hello Irek,
    > Mydłem, załatwimy go mydłem!

    Tako rzecze Zarathustra:
    http://www.youtube.com/watch?v=415l3bnj4TU

  • 19. Data: 2013-01-04 17:33:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > byłej pracy), tłuszcz wytopiony rozlał się, kompletnie zasyfiając całe
    > urządzenie. Parę godzin mi zajęło czyszczenie - trzeba było urządzenie

    OK, ale to jajo to z podłogi i ściany naprzeciwko zbierałem. Ciekawe co
    się w środku dzieje, że takie ciśnienia powstają (otworzyło drzwiczki od
    falki).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2013-01-04 19:22:56
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    (...)
    > OK, ale to jajo to z podłogi i ściany naprzeciwko zbierałem. Ciekawe co
    > się w środku dzieje, że takie ciśnienia powstają (otworzyło drzwiczki od
    > falki).

    Na chłopski rozum - przegrzanie cieczy, gwałtowne wrzenie (ten sam mechanizm
    rozwala w drzazgi gałąź drzewa, w które trafił piorun) cieczy i za tym
    wzrost ciśnienia, pewnie i fala uderzeniowa... Co rzeczywiście - musiałbym w
    sieci poszukać, gdzieś tłumaczyli, ale skleroza nie boli :)
    Są specjalne przystawki do gotowania jajek w mikrofali, można też podgrzać
    jajko ugotowane na twardo, czy zabełtaną w talerzu jajecznicę, te nie
    wybuchną - sam gotowałem twarde i jajecznicę.