eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiękki start silnika wyciągarkiRe: Miękki start silnika wyciągarki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    Date: Thu, 23 Jul 2015 21:06:58 +0200
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 27
    Message-ID: <mordvv$njl$2@node1.news.atman.pl>
    References: <mop6q5$977$1@usenet.news.interia.pl> <mop8qv$phs$1@dont-email.me>
    <moqb46$k0b$1@usenet.news.interia.pl> <moqc7c$k2q$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <1...@p...pl.invalid>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1437678400 24181 89.77.163.134 (23 Jul 2015 19:06:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jul 2015 19:06:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150723-0, 2015-07-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:683798
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:112852732.20150723145048@pik-net.pl.invalid...
    >> W dobie uC w tych lokomotywach wymyślili już coś lepszego niż
    >> opornik przyjmujący setki kW? Pytam z ciekawości, jak kto wie.
    >
    > Rezystory nadal najbardziej niezawodne. Dynamiczne hamowanie też ich

    Przede wszystkim wydają mi się najtaniej odporne na coś, na co kolej jest
    bardzo narażona - na wyładowania atmosferyczne. Oporów jest chyba conajmniej
    kilka i jak szlag przypiździ w akurat załączony uderzając pierwotnike w
    trakcję, to są jeszcze pozostałe opory i lok ma duże szanse opuścić miejsce
    zdarzenia w miarę wartko. Jak przypiździ w sterownik, to drugiego się nie
    spodziewam na miejscu, a nawet jeśli, to przełączanie chyba nie potrwa
    ot-tak razdwa, zresztą, ten drugi też może ulec pieronowi. A opornik, to
    najwyżej silnik zasilania nie dostanie i mechanior będzie musiał kombinować
    zadawaniem tegoż poprzez oporniki sąsiednie.

    > wymaga - trakcja nie przyjmie nadmiaru energii :(

    Niby cuś tam się mówi, że się oddaje, ale ZTCP ma to sens tylko wtedy, gdy
    na jednej sekcji zasilania są jeszcze inne pociągi. Słusznie?

    --
    Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: