  • Data: 2012-02-19 13:54:03
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Bogaty. Uważasz, że bogaci ludzie nie chorują? A może A8 kupił za
    > odszkodowanie, jakie otrzymał na skutek wypadku, który
    > niepełnosprawność spowodował?

    Oczywiscie ale jednak bogatych inwalidow ktorzy maja plakietke chyba nie jest
    duzo. Ja tam wesze jednak lapownictwo i burakowatosc. To jak z tymi rencistami,
    podobno spora czesc w ogole nie powinna miec prawa do renty.

    Wrocmy do tematu, 10m do wejscia maja blizej ale by isc po bułeczki musi jednak
    przejsc 300m w markecie, bez pomocy. Takze az takie rozczulanie nad ich niedola
    odrzucmy na bok. Nie zebym byl przeciw tym miejscom ale faktycznie jest ich
    sporo.